يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱

شرکت ملی صادرات گاز منحل شد

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 319398
با حکم معاون وزیر نفت مدیریت امور بین الملل شرکت ملی گاز ایجاد و شرکت ملی صادرات گاز در آن ادغام شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حمیدرضا عراقی همزمان با انتصاب عزیز اله رمضانی به سمت مدیر امور بین الملل شرکت گاز، شرکت ملی صادرات گاز ایران را که در این مدیریت ادغام کرد.

در متن حکم حمیدرضا عراقی - مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران- خطاب به عزیزاله رمضانی آمده است: به استناد قانون اجرای سیاست های کلی اصل ٤٤ قانون اساسی و لزوم احصاء و ادغام وظایف و اختیارات شرکت ملی صادرات گاز ایران در مدیریت امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران، حسب موافقت مقام عالی وزارت و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی بدینوسیله به سمت "مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران" منصوب می شوید تا با هماهنگی معاونت امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت نسبت به موارد فوق اقدام لازم بعمل آورید.

پیش از این حسین بیدارمغز ، مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران بود.

به گزارش ایسنا، ابتدای تابستان ۱۳۹۱ هیات مدیره شرکت ملی نفت طی مصوبه‌ای تصمیم گرفت، شرکت ملی صادرات گاز را منحل و به جای آن مدیریت بین‌الملل شرکت ملی گاز را تاسیس کند، اما این مصوبه با مخالفت‌های زیادی روبه‌رو شد که مهمترین دلیل آن ضربه به صادرات گاز کشور عنوان شده بود.

نظارت مستمر بر قراردادهای صادرات، واردات، سوآپ و ترانزیت گاز طبیعی، پیگیری موافقت نامه ها و تفاهم نامه های بین المللی، توسعه تجارت گاز طبیعی و تقویت مناسبات بین المللی صنعت گاز ایران از وظایف مدیریت بین الملل شرکت ملی گاز ایران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد پناهی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
قیمت کنتور خانگی گاز چهارشنبه گذشته از مبلغ2200000ریال به 8500000ریال در شهرهای کوچک ودرتهران وکلانشهرها به مبلغ12500000ریال افزایش یافته است وکنتور سه فاز از6000000ریال به 26500000ریال افزایش یافته است تو رو خدا به کمک کسانی که تازه خونه ساخته اند برسید