دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۷
۶۰

علی دایی: احمدی‌نژاد مرا از کنار گذاشت

يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 319189
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد برکناری‌اش از این تیم گفت: همه می‌دانستند که احمدی‌نژاد من را از تیم ملی کنار گذاشت.
علی دایی: احمدی‌نژاد مرا از کنار گذاشت
به گزارش جهان، علی دایی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به صحبت‌های محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی وقت در خصوص چگونگی حضور او در تیم ملی به عنوان سرمربی و چگونگی برکناری‌اش، آخرین وضعیت پرونده تبانی در فوتبال، کشیده شدن این بحث به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با تایلند، حضور بازیکنان دورگه و اروپایی در تیم ملی و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.

 علی‌آبادی در مصاحبه با تسنیم اعلام کرده که برکناری علی دایی از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی با نظر احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق بوده است.

همه دیدید بعد از چند سال حرف‌های من به حقیقت پیوست. من در برنامه ۹۰ هم گفتم که علی‌آبادی من را به تیم ملی آورد و فدراسیون در این خصوص کاره‌ای نبود. با یک جلسه که در ورزشگاه آزادی برگزار شد من سرمربی تیم ملی شدم و غیر از آن هیچ جا نرفتم. یادم نمی‌رود، در تمرین سایپا بودم که کفاشیان بارها به من زنگ زد و من نمی‌توانستم پاسخگو باشم. پس از آن مدیرعامل وقت سایپا به من گفت کفاشیان تماس گرفته است. با او که تماس گرفتم گفت علی آبادی با تو کار دارد. بعد از صحبت با علی آبادی در دفتر آذری مدیریت ورزشگاه آزادی با هم قرار گذاشتیم و در این مورد صحبت کردیم.

خیلی‌ها در آن زمان هم معتقد بودند برکناری دایی ورزشی نبوده است.

احمدی‌نژاد من را از تیم ملی برکنار کرد و حالا بعد از چند سال، گذشت زمان همه چیز را نشان داد. البته شاید قسمت و صلاح من این بوده و خدا می‌خواسته که از تیم ملی بیرون بیایم. حالا معلوم می‌شود که چه کسی در تلویزیون حرف راست زد و چه کسانی به مردم دروغ گفتند. تمام برنامه‌های زنده موجود است که علی دایی حقایق را اعلام کرد اما همان زمان آنقدر خرده گرفتند و فدراسیون جلسه تشکیل داد اما در نهایت مشخص شد که همه این کارها «کشک» بوده است.

 فکر می‌کنید پرونده ناپاکی فوتبال ایران هم چنین سرانجامی پیدا کند؟

بله، آقایان نمی‌توانند کاری‌ انجام دهند و بگویند امثال دایی دروغ می‌گوید. خدا را شکر سالم زندگی کرده‌ام و هیچ احدی نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. در این پرونده هم همه چیز مشخص است.

 اتفاقات چند وقت اخیر فوتبال ایران باعث شده تا کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم به این مسائل ورود کند.

امیدوارم درست و حسابی وارد این مسئله شوند و درست پیگیری کنند وگرنه هر کمیسیونی می‌تواند وارد شود. به عقیده من باید به سالم‌سازی فوتبال کمک کنند. حرف و بحث ما این نیست که فقط در داوری فوتبال مشکل وجود دارد، مطمئناً در جامعه مربیان هم این مسائل موجود است و آدم متخلف داریم. در فدراسیون فوتبال تا دل‌تان بخواهد اینگونه موارد وجود دارد، در سازمان لیگ و مسئولان برگزاری مسابقات هم به این صورت. باید اینها پاک‌سازی شود.

 اگر از شما دعوت شود برای بررسی پرونده به مجلس بروید این کار را انجام می‌دهید؟

ابتدا باید ببینم آقایان دنبال چه چیزی هستند، بعد از آن تصمیم می‌گیرم.

 تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با تایلند قرار دارد. وضعیت ملی‌پوشان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

متاسفانه بعد از صعود به جام جهانی نه اردویی برگزار شد و نه بازی تدارکاتی داشتیم که همین موضوع می‌تواند نقطه ضعف تیم ملی باشد اما تیم ما آنقدر بازیکن خوب دارد که نه تنها مقابل تایلند در تهران به مشکلی بر نمی‌خورند که حتی می‌توانند با اختلاف گل خوب این تیم را شکست دهند. تیم ملی آنقدر بازیکن بزرگ و کادر فنی حرفه‌ای دارد که بتواند پیروز این دیدار شود. قطعاً مسابقه با تایلند می‌تواند برای ما هم جنبه تدارکاتی داشته باشد و هم جنبه رسمی.

در اردوی جدید تیم ملی دانیال داوری و استیون بیت آشور حضور دارند، آنهم در شرایطی که خیلی از کارشناسان منتقد حضور بازیکنان دورگه و اروپایی در تیم ملی هستند. به نظر شما تاثیر این بازیکنان در صعود به جام جهانی چقدر بوده است؟

مطمئناً اینطور است. هم قوچان‌نژاد و هم دژاگه در کنار دیگر بازیکنان از ارکان صعود تیم ملی به جام جهانی بودند و همه با هم تلاش کردند. من مخالف این نیستم که چرا بازیکنان دورگه در تیم ملی بازی می‌کند مگر تیم‌هایی مانند آلمان و ایتالیا اینگونه بازیکنان را ندارند؟ باید کمی در مورد این مسائل حرفه‌ای فکر کنیم و از این بازیکنان استفاده کنیم. البته این دلیل نمی‌شود که لیگ خودمان را فراموش کنیم. به نظر من اگر بازیکنی در لیگ ایران هم‌سطح چنین بازیکنانی است باید او در اولویت باشد و از توانایی‌های‌اش استفاده کنیم.

 بعد از گذشت ۴ ، ۵ ماه از صعود تیم ملی به جام جهانی خیلی‌ها هنوز اعتقاد دارند شانس عامل صعود ما به برزیل بوده است.

هر طوری بوده ما به جام جهانی صعود کرده‌ایم و این مسئله باعث خوشحالی مردم شده است. شاید در این قضیه شانس دخیل بوده باشد اما مطمئن باشید شما اگر سعی و تلاش نکنید و زحمت نکشید شانس هم به شما روی نمی‌آورد. ما پیش از بازی با کره جنوبی ۲ بازی حساس را با پیروزی پشت سرگذاشتیم. اگر در صعود به جام جهانی شانس دخیل باشد که بوده است شانس زمانی به آدم رو می‌کند که سعی و تلاشش را انجام داده باشد.

 به عنوان کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی دوست دارید تیم کشورمان در جام جهانی با چه قرعه‌ای روبه‌رو شود؟

شرایط خیلی سخت است. اصلاً ایران به هر تیمی بخورد شرایط بازی فرق می‌کند. راه حل این مسئله یک برنامه‌ریزی بلند مدت است که البته با توجه به زمان اندکی که تا شروع مسابقات جام جهانی باقی مانده به نظرم به هیچ جایی نمی‌رسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یه کار خوب کرده باشه احمدی نژاد برکناری شما بوده
پر رو
با اون نتایجت
علیرضا
مسخره شو در آورده تو تهران 3 هیچ باختیم به عربستان مقدماتی جام جهانیه طلبکارم هست ملت آلزایمر که ندارن.
م.فرامرزی
دوست عزیز. اونی که آلزایمر داره شما هستین.

اون بازی با نتیجه 2 بر 1 به نفع عربستان تموم شد...
یادمون نره. علی دایی جزء یکی از نوادر فوتبال ما توی جهان هست. که ایران رو با نام او میشناسن. ای کاش مردمان کشورم انقدر زود یک آدم رو نقد نکن. به امید آن روز.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای دایی اول بگو چطور شما بین گزینه های قلعه نویی-قطبی-ابراهیم زاده و مایلی کهن یکهو سردرآوردی. افشین قطبی در شیراز با هواداران خداحافظی هم کرد که یکدفعه دید سیاست کار خودش رو کرده. اگر تو اون نتایج ضعیف رو نمیگرفتی قطبی بعدا تیم رو میبرد به جام جهانی.
Latvia
خوب کرد
Canada
آقای دایی، شما کجا تا به حال حرف راست زدی؟ چطور، توی برنامه ۹۰ میگفتی، شما با خدا لابی کردی، کسی سفارش شما رو نکرده! در واقع شما انتخابت به وسیله احمدی نژاد رو یک اتهام میدونستی. اما زمانی که برکنار شدی، وفشار رسانه های زنجیره ای زیاد شد، یکهو گفتن شما صد میلیون به حساب ستاد موسوی ریختی. از همون فرداش رسانه های زنجیره ای مثل آ... نیوز یکهو شمایی رو که شبانه روز انگ بی لیاقتی و سفارش شده به وسیله احمدی نژاد بهتون میزدند، یک شبه دوباره شما رو دوباره قهرمان ملی کشور کردن! عادل باهتون خوب شد. آقای علی آبادی هم توی ستاد ولایتی فعالیت میکردن که الان اینقدر بلبل شدن. امثال شما و علی آبادی نان به نرخ روز خور هستید، بعدشم احمدی نژاد این حرفهای شما رو تأیید نکرده، بنابراین زیاد جوگیر نشو.
دستش درد نکنه باید کلا اخراجت میکرد
Iran, Islamic Republic of
یادت هست که تیم رو تو نبستی و سایپا اون سال قهرمان شد
سال بعد سایپا رو تو بستی سقوط کرد
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یه تصمیم درست اگه گرفته باشه همون بود
تو دوران مربی گری چند تیم رو به خاک سیاه نشوند سایپا، پرسپولیس، تیم ملی، راه آهن دوباره پرسپولیس
ای کاش یه سال هم به استقلال می رفت
غرور و از خود راضی بودن چگونه انسان را خوار میکند این در تمام نظرات مشهود است.
حسن
چون پته شما رو به آب ریخت باید اخراج می شد؟
Iran, Islamic Republic of
به نظر من عمل کرد ضعیف آقای دایی بود که برکنارش کردند.اگر آقای احمدی نژاد می خواست برکنار کند که مربی اش نمی کرد.
پس دست احمدی نژاد رو باید بوسید

کاش احمدی نژاد زودتر میومد شما رو از بازیکنی تیم ملی هم می گذاشت کنار
حسین
Netherlands
این احتمال هم وجود دارد که علی آبادی با بغض به احمدی نژاد این دورغ را گفته باشد ، که البته مرتبا هم در روزبامه می بینیم که متداول شده و بعضی از مسئولین به دورغگوئی متهم می شوند که این در شان نظام اسلامی نیست.(بعنوان نمونه در جهان نیوز : دروغ توفیقی در سخنرانی دانشگاه)
Iran, Islamic Republic of
آقای دایی اگر ان باخت مفتضحانه به عربستان توی ایران وجلوی چشم اون همه ایرانی متعصب نبود شما کماکان مربی تیم ملی بودی
ولی نتایج ضعیفی که با تیم ملی گرفتی عامل اصلی برکناریت بود
Iran, Islamic Republic of
جالبه نميگه احمدي نژاد منو آورد .
فقط قسمت دوم ماجرا رو ميگه قسمت اول چون به صلاحش نيست چيزي نميگه
عبدالله
البته 100000 نفر در استادیوم آزادی که بعداز باخت به عربستان یک صدا شعار دادند دایی حیاکن تیم ملی را رها کن تو را عزل کردند. باختی که در طول تاریخ بی سابقه بود ایران در استادیوم آزادی به عربستان ببازد. به خصوص وقتی یک برهیج هم جلو بودیم . چرا تاریخ را تحریف می کنید؟ این قضیه که مال 100 سال قبل نیست مال 4 سال قبل است. همه مردمی که آنروز در استادیوم بودند و شعار اخراج تورا دادند ، اکثرا هنوز زنده هستند. بالاخره عامل ناکامی برای صعود به جام جهانی که حقوق میلیونی می گرفت و بابت مطالباتش هنوز هم از فدراسیون شکایت می کند باید توان پس بدهد یا باید اورا روی سر بگذارند و حلوا حلوا کنند. آقای دایی اگر آنروز با عربستان حتی مساوی هم می کردیم و عربستان 3 امتیاز را از ما نمی گرفت بازهم به جام جهانی 2010 آلمان می رفتیم. پس هر که از احمدی نژاد بد بگوید تو یکی نباید بد بگویی . چون اخراج حقت، مگر اولین بار بود که یک مربی را به خاطر نتیجه نگرفتن اخراج می کنند. اما مربیان دیگر کینه شتری ندارند و موضوع را می پذیرند .اماتو مرتب اعلام می کنی که احمدی نژاد اخراجم کرد. وقتی احمدی نژاد دستور داد سرمربی شدی خوب بود اما بعداز یکسال و نیم که نتوانستی نتیجه بگیری و عزلت کرد بد شد؟
محمود
Iran, Islamic Republic of
بحث کنار گذاشتن علی دایی یکطرف و بحث دخالت های بیجای احمدی نژاد در همه امور است
Iran, Islamic Republic of
به تو چه؟ شخص دوم مملكت بوده.
مودی
Iran, Islamic Republic of
علی دایی از جمله مصادیق قهرمانان ورزشی است که یا نفهمید و یا نخواست بفهمد که عمرورزش قهرمانی کوتاه و موقت است و باید قبل از آنکه از حد استاندارد خاصی پایین تر بیاید و تمام افتخارات گذشته را خراب کند از ورزش قهرمانی خداحافظی کند.کسیکه در مسابه به یادماندنی را تیم کره با زدن گلهای زیبا و استثنایی باعث افتخار برای خودش و تیم ملی شد آنقدر سماجت و لجاجت به خرج داد که سالها تمامی فوتبال دوستان با دیدن او در تیم ملی به بر باد رفتن افتخاراتش تاسف میخوردند و آرزو میکردند قبل از اینکه او را از تیم ملی بیرون بیندازند خودش آبرومندانه کنار برود ولی حیف که چنین نشد. در خصوص مربیگری تیم ملی هم گلی به سر فوتبال نزد و اتفاقا به هردلیلی که از مربیگری کنار گذاشته شده است باید خدایش را شکرکند که سرنوشتش در مربیگری مانند بازیگریش در تیم ملی نشد. خوب بود علی دایی کمی از رفتارمتین و موقر و بیار بزرگوارانه جهان پهلوان رسول خادم الگو میگرفت که در سه وزن برای کشورمان افتخار جهانی آفرید و در انتها هم در وزن فوق سنگین با ایثار و جسارت خارق العاده ای با افرادی که 20کیلو از خودش سنگین تر بودند کشتی گرفت و نایب قهرمان جهان شد و در اوج محبوبیت و قدرت تشک کشتی را بوسید و با ورزش قهرمانی خداحافظی کرد. حال به خاطره مردم از رسول خادم هم توجه کنید و آنرا در کنار خاطره مردم از علی دایی بگذارید.
حامي واقعي تدبير
Iran, Islamic Republic of
سلام
اقاي دايي من يك پرسپوليسي هستم البته منتقد احمدي نژاد ميخواستم خدمت شما عرض كنم يادتان باشد ان شخصي كه شمارا در دقيقه 90 سرمربي ايران كرد احمدي نژاد بود و علي ابادي فقط مجري دستور رييس جمهور بود! يادمان هست درحالي كه نظر فدراسيون و سازمان تربيت بدني -كه شما چند روز قبل از سرمربي شدنتان در برنامه 90انهارا به رانت متهم كرديد و گفتيد هركس رابطه داشته باشد سرمربي تيم ملي ميشود-بر سرمربيگري افشين قطبي بود و مقدمات ان هم صورت پذيرفته بود احمدي نژاد در حالي كه عازم يك سفر بود در پاي پلكان هواپيما در گوش علي ابادي گفت از سرمربي ايراني استفاده كنيد وقتي علي دايي را داريم چرا قطبي و...
بهرحال احمدي نژاد شمارا اورد و پس از افتضاح شما در تيم ملي دستور بركناريتان را داد.كلا هم امدن شما و هم رفتنتان غير فوتبالي بوده!!!اما نكته اينجاست چرا وقتي يك شبه سرمربي تيم ملي شديد از احمدي نژاد انتقاد نكرديد و فقط هنگامي كه بركنار شديد طبق عادت هميشگي دست به هياهو و غوغا زديد ؟ امروز هم كه طرفدار دكتر روحاني شده ايد !!!!معلوم است اگر دولت ايشان دستوري فوتبالي دهد كه مخالف خواسته شما باشد ميشويد عليه ايشان و دولت تدبير و اميدي كه روز اول براي ان نامه تبريك نوشتيد .
البته شما راهش را خوب ياد گرفته ايد ونان را به نرخ روز ميخوريد اگر واقعا صداقت داريد مردم را ارجاع دهيد به ديدن ان قسمت از برنامه 90 كه شما در ان عنوان كرديد اميدي به سرمربي شدن تيم ملي نداريد چون در انتخاب سرمربي لابي و روابط حرف اول را مي زندو...و درستبعد از چند روز شما سرمربي تيم ملي شديد البته جهت اطلاع بايد عرض كنم اين اتفاق در دوره احمدي نژاد افتاد احمدي نژاد كه امروز دشمن اوشده ايد!افتاد اقاي دايي!!؟؟؟
حسین
لب خونی کردی احمدی نژاددرگوش علی آبادی گفت؟یاوسطشون بودی ندیدنت حامی واقعی تدبیروامید!
خدا خیر و برکت بهش بده
رضا
کار بسیار خوبی کرد

دلیلش رو هم بگوم
تو ورزشگاه آزادی جلوی 100 هزار نفر تحقیر شدیم
امین
کسی که تو ازادی به عربستان ببازه حقش اخراج به علاوه ی یک ....شما برو خدا رو شکر کن...چون حقت بود...
Iran, Islamic Republic of
خط فکری وسیاسی دائی روشن است و اگر احمدی نژاد را نزند که دائی نیست.ضمنا اگر مصاحبه را درست خوانده باشید علی آبادی می گوید نظر رئیس جمهور بوده است ولی هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.
ضمنا آقای دائی گندی که به فوتبال زدند را فراموش نکنند. به نظر اغلب مردم این اقدام آن زمان بهترین کاربود.
علی آقا اینکه شما بازیکن اسطوره ای ایران هستید شکی درش نیست. ولی جسارتا بایستی در انتخاب پست های احیانا پیشنهادی دقت لازم رو انجام دهید تا یه موقع دچار اینچنین برداشتها یا حتی خصومتها نشوید. بعنوان یک ایرانی امیدوارم همه اسطوره های ما بتونن به درستی مراحل پیشرفت خود را طی کنن.
البته ریس جمهوری که مملکت ...
خوب کرده به خاطره همین یه کار ازش ممنونیم
قادر
Iran, Islamic Republic of
کاملا خوب کاری کرد اقای احمدی نژاد شما را اخراج کرد چون کند تیم ملی را بالا اورده بودی تو اصلا به درد مربیگری نمی خوری
Iran, Islamic Republic of
من از احمدی نژاد خوشم نمیاد اما خداییش شما هم در تیم ملی نتیجه نگرفتی.
احمدی نژاد دوست داریم
علی
درود براحمدی نژاد آقای دایی شما کلا با همه درگیر هستید اون جریان قهرمانی.این یکی مایلی کهن. کلا مربی ای که این همه حاشیه برا تیم درست کنه بدرد تیم باشگاهی که هیچ بدرد تیم ملی هم نمی خوره.همون موقع هم سر کریمی و.... حاشیه تیم رو گرفته بود انصافا کارش درست بود.
آقایون اخلاق دایی و مایلی کهن واقعا جوک سال بود.مسخره کردن خودشونو.
تخصص احمدی نژاد شکستن شاخ غوله. دایی کسی است که تو فوتبال ایران حکم هاشمی تو سیاست رو داره یعنی یه جای پای محکم برا خودش درست کرده و فوتبال ایران رو ارث خودش می دونه!
France
lحمدی نژاد رو چه به فوتبال اخه
علی دایی هم کم دشمن نداره
اونهایی که نظر منفی در موردش می دهند فکر کنم هیچی از فوتبال نمی دونند
آره از فوتبال فقط جنابعالی میدانی ولا غیر
علیرضا
لابد شما که براش کار میکنی میدونی.علی دایی توروخدا بیا مربیه تیم ملی شو.این بابا میدونه که شما فوتبال میدونی.من اگه جای علی دایی بودم فوتبالو میخریدم میبردم خونم قایم میکردم که دست هیچ کس بهش نرسه.
حسن
اين بابا كلاً توهم داره و علاوه بر همه نتايج قشنگي كه با تيم‌هاي مختلف گرفته خيلي هم پر مدعا هستند.
جهان مواظب باش از شما شكايت نكنه!!!
خداییش موج سوارتر از علی دایی ندیدم
دستش درد نكنه.
خوب كه چي؟!
حالا ميخواي با اين حرفات،‌ روحاني بياردت تيم ملي؟!
علی
آقای دایی خیلی دوست داشتم وازنترس بودنت افتخار میکردم دلی واقعا بعدازاینکه آقای احمدی نژاددیگه نیست پی بردم آدم بزدلی هستی
یادمه تو اخرین جام جهانی که رفتیم تو یه موقعیت گل صد در صدی بخاطر کهولت سن شما نتونستیم به پرتغال گل بزنیم که از قضا گزارشگر بازی فردوسی پور بود و به کنایه گفت: اگر علی دایی چندسال جوونتر بود این توپ گل میشد!!!
فراموش نکنین بخاطر شما سهم خیلی ها مانند امثال هاشمیان ها تو تیم ملی خورده شد!
هرچند خیلیا هم همون ایام به برانکو انتقاد داشتن چرا شما رو دائم تو تیم نگه میداره و گفته بود دست من نیست!!
هر اومدنی رفتنی داره آقا دایی ناراحت نشو
سید مرتضی
بسیار کار خوب و بجایی انجام داد دست آقای احمدی نژاد درد نکنه اصولا اگر یکی مرد تر از احمدی نژاد پیدا می شد که کلا بساط فوتبال را جمع می کرد به نظر میاد بسیار عالی و خداپسندانه باشد.
Iran, Islamic Republic of
به این نگاه نکنید که چه کسی چی میگه، نگاه کنید ببینید چی میگه، بنظر میاد خیلی از این اظهار نظرها بغض شخصیه نسبت به علی دایی نه راجع به اظهار نظر آقای دایی. انصاف حکم میکنه که آقایی علی دایی رو در جهان فوتبال باید دید، حرفهاش از سر دلسوزیه.
گاهی اوقات آدم تویک سیستم بیمار قانونی زندگی میکنه گاهی در یک سیستم سالم
بنده به اندازه خودم اینجور می فهمم که اگه اساتید یک مملکت سالی 50 میلیون درآمد دارند و یک فوتبالیست بی سواد سالی مثلا دو میلیارد سیستم مریض خواهد بود
بنابراین دایی عزیز در حالی که سوار ماشین یک میلیاردی هستی دم از سلامت زندگی در سیستم بیمار نزن
اصغری
اولا که احمدی نژاداین کار را نمی کنه اگرهم کرده دستش درد نکنه آقای دایی می خواد از اب گل آلود ماهی بگیره
United States
احمدی نژاد کارهای زیادی کرد که مخالفش هستم ولی این جز کارهای درستش بود
جاهد
علی دایی اف بر تو که ابروی ما اذریها را هم بردی
همون احمدی نژاد تورا به تیم ملی آورد
...یعنی ندیدم مثله تو.مقصر اصلی عدم صعود به جام جهانی در چندین دوره شخص علی دایی است.
مجید مجد
United States
من شک ندارم که اگر دایی می تونست کارشو تو اون سه بازی آخر هم ادامه بده ایران می رفت جام جهانی
محمد مهدی
حالا شما که پیشگویی میکنی
پرسپولیس امسال از آخر چندم میشه ؟ :)
مجید مجد از آمریکا
United States
به نظر من احمدی نژاد نمی باست دخالت می کرد
خداییش ممنوعه دیگه سیاست نباید در ورزش دخالت کنه
United States
حالا هم شاید روحانی برش گردونه
روحانی مچکریییم:)
شبنم مرادی
China
درود بر احمدی نژاد. هر کاری کرده درست بوده. من تا به حال از طرفداران سرسخت دایی بودم ولی حالا دیگه نه. ممنون از خبر رسانی تون.
دایی جان اول اینکه خیلی نمک نشناسی اگر احمدی نزاد نبود ترا به تمرینات تیم ملی هم راهت نمیدادند چه برسد به مربیگری
در ثانی میشه از موفقیتهای خودت در پست سر مربیگری دو سه تایش را بفرمائی
علی جان خواهشا دست بردار
غح - ط
آقای علی دایی کم هزینه روی دست مردم نگذاشته که الان مدعی سالم زندگی کردن میباشد ،من کاری به رشد و ترقی او در کشور و گران شدنش ندارم که همین باعث شد جذب تیمهای اروپایی شود اما از یک واقعه حرف میزنم یادم هست که در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی ایشان بازیکن یکی از تیمهای عربی بود و به هر دلیلی دیگر نخواست ادامه دهد و طبق خبرهای رسانه ای شده آن زمان کار به جایی رسید که رئیس جمهور وقت کشور با حاکمان آن شیخ نشین به قول معروف لابی کردن تا مشکل این آقا برای جدایی از آن تیم عربی و پیوستن به تیم اروپایی حل شود آیا این هزینه سنگینی برای یک کشور نبست؟
نتايج نشون ميده دايي فقط گلزن خوبي بوده