يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

برگزاری جلسات مجلس با حداقل۲۰۰نماینده

يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 316345
طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس که در نشست غیرعلنی امروز پارلمان اعلام شد، نشست‌های علنی خانه ملت از این پس به جای ۱۹۴ نفر، با حضور ۲۰۰ نماینده مجلس رسمیت می‌یابد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان، در جلسه‌ای غیرعلنی، درباره حضور و غیاب نمایندگان مجلس در صحن علنی و کیمسیون‌های تخصصی صحبت کردند.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه‌ای غیرعلنی پارلمان درباره سازوکار جدید هیئت رئیسه به منظور اجرای مواد ۹۰ تا ۹۳ و ۹۹ آئین‌نامه داخلی پارلمان که درباره حضور و غیاب وکلای ملت است، توضیحاتی را ارائه دادند.

همچنین طبق مصوبه هیئت رئیسه که در جلسه غیرعلنی نیز اعلام شد، از این پس جلسات علنی مجلس به جای ۱۹۴ نفر، با حضور ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس رسمیت می‌یابد و آغاز می‌شود.

بر اساس توضیحات ارائه شده توسط هیئت رئیسه از این پس اسامی نمایندگان غایب در پایان نشست علنی اعلام می‌شود و همچنین اگر نمایندگانی که در ورود و خروج آنها منظم باشند، اسامی آنان به عنوان نمایندگان منظم اعلام و از آنها تشکر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *