سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

بازداشت یک رهبر جهاد اسلامی

سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 315451
نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی را در شهر صیدا واقع در استان طولکرم بازداشت کردند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم نوشت: دقایقی پیش یک نیروی وابسته به امنیت تشکیلات خودگردان به منزل «فادی رداد» از رهبران جنبش جهاد اسلامی یورش برده و وی را در منزلش بازداشت کردند.

شاهدان عینی گفتند که یک نیروی ویژه تشکیلات خودگردان در جستجوی فادی رداد به چند منزل در شهرک صیدا در طولکرم یورش برده و سرانجام وی را بازداشت کردند.

درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در نابلس

صبح امروز سه شنبه به دنبال یورش صدها شهرک نشین به مقام حضرت یوسف واقع در منطقه شرقی شهر نابلس در شمال کرانه باختری، درگیری بین شهروندان و نظامیان رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست.

نیروهای اشغالگر اسرائیل منطقه مذکور را بسته و نیروهای دیگری در چهار راه‌ها و ورودی‌های نابلس شمالی و شرقی مستقر شدند.

شهروندان فلسطینی نیز به سمت خودروهای ارتش اسرائیل سنگ پرتاب می‌کردند و صدای بمب‌های صوتی و گلوله‌های جنگی که نظامیان صهیونیست شلیک می‌کردند به گوش می‌رسید.

نظامیان صهیونیست همچنین یک شهروند از شهرک میثلون واقع در جنوب جنین را بازداشت کرده و در برابر تردد شهروندان مانع ایجاد کردند.

منابع امنیتی فلسطین گفتند که نیروهای اشغالگر «خلیل محمد ربایعه» را در طولکرم بازداشت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *