شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

سياهپوشي مهمانان عروسي درپايان جشن

چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 309371
مهمانان عروسي در پايان مراسم جشن با مرگ پسر ۱۶ ساله‌اي سياهپوش شدند.
به گزارش جهان به نقل از ایران، قرباني حادثه زيرچرخ‌هاي ماشين عروس از پاي درآمد و دوستش با سقوط از روي پل به كما فرو رفت.

اين حادثه مرگبار شب شنبه گذشته در بلوار امام رضا(ع) شهر تربت حيدريه هنگامي رخ داد که مهمانان و نزديکان عروس و داماد سوار بر خودرو و موتورهاي خود ماشين عروس را با بوق زدن تعقيب مي‌كردند.

دقايقي بعد آن‌ها به پل امام رضا(ع)، در ورودي خواف رسيدند و نوجوان ۱۶ ساله‌اي كه از آشنايان عروس خانم بود به همراه دوستش با موتور تصميم گرفت از ماشين عروس سبقت بگيرد و در همين صحنه پرايدي را در برابر خود ديد که با سرعت زياد از روبه‌رو در حرکت بود.

«رسول» فرصتي براي عکس‌العمل نداشت و پرايد به شدت با موتور برخورد کرد. نوجوان ۱۶ ساله از روي موتور به زير چرخ‌هاي خودروي عروس افتاد و به علت ضربه وارده در دم جان خود را از دست داد. دوست رسول نيز در برابر چشمان حيرت‌زده شاهدان عيني اين صحنه وحشتناک از بالاي پل به پايين سقوط کرد و به کما فرو رفت.

سرهنگ محمد امين شاهرخي، رئيس پليس تربت حيدريه در اين خصوص به خبرنگار شوك گفت: با اعلام حادثه به پليس ۱۱۰، هماهنگي‌هاي ويژه از طريق مرکز فرماندهي و کنترل پليس به عمل آمد و ماموران و پليس گشت و نيروهاي امدادي در کوتاه ترين زمان در محل حاضر شدند.

وي افزود: متأسفانه در اين حادثه راننده موتور و سرنشين آن نه تنها کلاه ايمني نداشتند بلکه قوانين راهنمايي و رانندگي را نيز زير پا گذاشتند و اين مراسم به قيمت مرگ يک نوجوان تمام شد. وي هشدار داد در زمان برگزاري مجالس شادماني و عروسي توجه و مراقبت‌هاي لازم را داشته باشيد تا نه تنها حقوق اجتماعي ديگران ضايع نشود بلکه از وقوع چنين حوادث تأسف بار و غم‌انگيزي که سال‌هاي سال در خاطره افراد به بدي مي‌ماند پيشگيري شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *