سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

از تبديل "بره بريان" به اسكلت تا گم شدن تنديس اكبر عبدی + فیلم

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 307786
همايش سفيران صلح با حاشيه‌های فراوانی همراه بود كه خواندن آنها خالی از لطف نيست.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، همایش سفیران صلح در تالار وحدت که در روز سه‌شنبه برگزار شد با حواشی بسیار جالبی همراه بود.

از ابتدای ورود به خیابان شهریار محل واقع شدن تالار وحدت، ظرف‌های متعدد غذا از بیرون محوطه تالار به شدت خودنمایی می‌کرد.

هنرمندان و سیاسیون مختلفي ميهمانان ويژه اين مراسم بودند اما در میان مهمانان یک چهره جنجالی که نام او چند صباحی است دهان به دهان می‌چرخد هم حضور داشت.

اين فرد كسي نبود مگر "ب.ز" معروف كه از دلایل شهرت او ثروتی است که از همکاری با دولت‌های نهم و دهم در حوزه نفت به دست آورده است. جناب ب.ز با آن موهاي جوگندمي خود از ابتدا با چهره‌ای عنق وارد تالار شد و با غرور خاصي در صدر تالار خود را جا كرد.




البته در این بین حضور برخی سفرا و رایزن‌ها و مستشاران خارجی هم خودنمایی می‌کرد كه در این بین حضور سفیر فلسطین نیز قابل توجه بود چرا که وقتی وارد تالار شد خبرنگاران به سوی او رفتند و در باره مذاکرات سازش از او سوال کردند اما "صلاح زواوی" از دادن پاسخ ممانعت کرد و با بد‌اخمی جواب خبرنگاران را داد که مصاحبه نمی‌کنم.

حضور بازیگران مطرح همچون اکبر عبدی، امین زندگانی، شهره سلطانی، بهنوش بختیاری، محسن قاضی مرادی، مهوش وقاری، پوران درخشنده، رضا بنفشه‌خواه، رضا داوود‌نژاد، خانواده عسل بدیعی، و حمید خندان بعنوان خواننده مراسم توجه بسیاری از مهمانان را به خود جلب کرده بود.

پس از ورود چند مهمان گذرمان به داخل سالن افتاد که وجود انواع میوه‌ها، کیک، آب میوه و آب معدنی به شدت خودنمایی می‌کرد و چشم هر مهمانی را به خود خیره می‌کرد اما ایجاد محدوده ممنوعه که توسط تیم خدماتی برای حراست از میز‌ها انجام می‌شد برای مهمانان سوال ایجاد کرده بود که چرا وقتی كه ميزها به اين زيبايی چيده شده كسی حق دست زدن به آنها را ندارد.




اين مراسم در ابتدا قرار بود با سخنرانی شخص آيت‌الله هاشمي شروع شود اما با غیبت او پیامش توسط آیت‌الله هاشم‌زاده هریسی قرائت شد و قدرت‌الله علیخانی سلام آیت‌الله هاشمي را به همه خواهران و برادران حاضر در این جمع رساند.

اما حضور علی دایی، رویانیان، و شیرینی هيجان خاصی به اين مراسم داده بود.

در این مراسم مجری از علی دایی با عنوان استاد یاد کرد و سپس از او برای تقدیر از برگزیدگان این مراسم دعوت به‌عمل آورد تا به روی سن تشریف بیاورد.

البته اکبر عبدی در سخنرانی خود گفت که با علی دایی نسبت فامیلی دارد چرا که هر دو همشهری هستند و یک بار که از او، رضا‌زاده و علی دایی در اردبیل برای حضور در یک مراسم دعوت شده بود به دليل تاخير چهار ساعته هواپيماي تبريز ـ اردبيل در نهايت تلفنی به مراسم وصلم كردند و زمانی که به مراسم رسیدم فقط از من تقدیر کردند و گفتند برو پایین بشین!

اما قسمت اصلی ماجرا زمانی بود که پذیرایی از مهمانان آغاز شد و همگی به طرف میوه‌ها و شیرینی‌ها هجوم آوردند اما برنامه اصلی که همان ضیافت شام بود با استقبال ديدني و همه‌جانبه مهمانان سفیران صلح همراه شد که طی آن در عرض چند دقیقه یک "بره" بريان شده کاملا به استخوان تبدیل شد و از آن جز اسكلتي باقي نماند اما پس از آن نوبت به بوقلمون‌ها، جوجه کباب‌ها و ماهیچه‌هایی رسيد که مورد حملات گسترده "ماهی‌های پیرانا" قرار گرفت.



برخي حتی به تندیس اکبر عبدی که از سوی میزبانان مراسم به وی داده شده بود هم رحم نکردند چرا که یکی از اعضای تیم حفاظت در پشت بی‌سیم می‌گفت تندیس اکبر عبدی گم شد.

جالب‌تر آنکه انواع و اقسام مخلفات غذا مثل گونه‌های متعدد سالاد، ژله، نوشیدنی و انواع كيك‌بستني‌ها پس از صرف شام، دیگر بر روی میزها یا نبود یا به ندرت دیده می‌شد که نشانگر آن بود كه دوستان حاضر در اين مراسم به هیچ چیز رحم نکرده بودند.



البته ناگفته نماند میزبانان این مراسم به‌هیچ عنوان در پذیرایی از مهمانان خود کم نگذاشته بودند اما این برخي از مهمانان بودند که رعایت انصاف را حتی در برداشتن ظروف غذا هم نكردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *