جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

شیخ فتنه گر در کجا پنهان شده؟

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 302197
یک روزنامه لبنانی گفت که تروریست وهابی صیدا و خواننده لبنانی همراه وی در قصر بهیه الحریری از اعضای جریان المستقبل لبنان مخفی شده‌اند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از الدیار نوشت: یک دستگاه امنیتی با اعلام اینکه از مکان اختفای احمد الاسیر تروریست سلفی و وهابی صیدا و فضل شاکر خواننده لبنانی مرید وی اطلاع دارد، گفت که برخی گروه‌ها وی را در یک مرکز و با تدابیر امنیتی و نظامی شدید قرار داده‌اند تا آسیبی به آنها نرسد.

بر اساس این گزارش احمد الاسیر و فضل شاکر در اتاقی در زیرزمین در قصر بهیه الحریری هستند و نظامیانی از جریان‌های وابسته به المستقبل از آنها حفاظت می‌کنند.

بهیه الحریری در همین راستا با گرفتن زبده‌ترین وکلا برای دفاع از این تروریست‌های لبنانی سعی دارد آنها را از حکم قطعی اعدام برهاند، با این وجود وی تصمیم گرفته با حمایت کامل از این تروریست‌ها و فراهم کردن زمینه اختفای آنها، این دو نفر را در نزد خود نگه دارد تا اوضاع آرام شده و آب‌ها از آسیاب بیفتد.

این در حالی است که برخی دیگر از گزارش‌ها تاکید دارد که الاسیر و شاکر با موشک هدف قرار گرفته و بدن آنها سوخته و بلافاصله جان خود را از دست داده‌اند، این منابع می‌افزاید که جنازه‌های آنها در تابوت‌های آهنی قرار گرفته و به بیمارستان نظامی فرستاده شده تا در مورد زمان اعلام مرگ این دو نفر تصمیم‌گیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *