چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

اعلام‌نتايج‌ تأييدصلاحيت نامزدهاي‌شوراها

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 290572
رئيس هيئت نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان تهران اعلام کرد نتيجه نهايي تأييد صلاحيت‌ها تا ۱۳ خرداد از طريق فرمانداري‌ها اعلام خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از رجا، حسين طلا با اشاره به اينکه کساني که نسبت به احکام اوليه اعتراض داشته‌اند در هيئت مرکزي اعتراضات آنها در حال بررسي است، گفت: نتيجه نهايي تأييد صلاحيت‌ها از ۱۳ تا ۱۵ خرداد به فرمانداري‌ها و بخشداري‌ها اعلام مي شود و اسامي نهايي از طريق آگهي‌هاي رسمي و رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهد رسيد.

رئيس هيئت نظارت بر انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستاي استان تهران در گفت وگو با فارس خاطرنشان کرد: تاکنون آمار تأييد صلاحيت‌شدگان به ۱۶۸۱ نفر رسيده است که پيش از اين تعداد آن‌ها ۱۶۷۲ نفر بود و امکان دارد اين آمار افزايش يابد.

همچنين محمد جواد کوليوند رئيس هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا با بيان اينکه تا کنون براي هزار و ۸۱۰ نفر به عنوان بازرس و ۹۷ هزار نفر به عنوان ناظر بر انتخابات شوراها حکم ابلاغ شده است، گفت: طبق هماهنگي‌هاي صورت گرفته از چهار هزار شعبه اخذ راي در تهران بنا داريم هزار شعبه به صورت الکترونيکي اخذ راي انجام شود.

وي با حضور در يک برنامه تلويزيوني تاکيد کرد: هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات شوراها بر نحوه تبليغات نامزدها نظارت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *