جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

وزیر اقتصاد:۵۰ میلیون تومان نقد دارم

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 285422
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد تغییر سیاست‌های ارزی گفت: هیچ تغییر جدیدی در بازار ارز در راه نیست.
وزیر اقتصاد:۵۰ میلیون تومان نقد دارم
به گزارش جهان به نقل از اقتصاد کلان، شمس الدین حسینی در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در مورد تک نرخی شدن ارز تأکید کرد: تغییر سیاست ارزی را در دستور کار نداریم و همان روال گذشته را در بازار ارز دنبال می‌کنیم و در صورتی که قانون جدیدی در مجلس تصویب شود آن را اجرا می‌کنیم.
 
وی در مورد نرخ سود بانکی نیز گفت: سال‌های قبل بسته سیاستی در نظر گرفته شده و یک ساله اجرایی می شد اما ما امسال بسته سیاستی نظارتی برای سال 92 نداریم و همان بسته قبلی ملاک عمل ما خواهد بود و تا زمانی که لازم نباشد تغییری در نرخ سود بانکی ایجاد نخواهیم کرد.
 
حسینی افزود: جمع‌بندی جلسه‌ای که اعضای شورای پول و اعتبار داشتند این بود که نیازی به تغییر بسته سیاستی و نرخ سود بانکی نیست.
 
حسینی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر شما 50 میلیون تومان داشتید، در کدام بخش سرمایه‌گذاری می‌کردید؟ گفت: واقعا اگر بخواهم چنین کاری انجام دهم حتما با چند کارگزاری برای خرید سهام در بازار سرمایه مشورت می‌کردم؛ در حال حاضر بنده 50 میلیون تومان پول نقد دارم، اما با توجه به اینکه اطلاعات نهانی از وضعیت سهام این شرکت‌ها در اختیار من قرار دارد، فعلا در بورس سرمایه گذاری نمی‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *