شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۳
۸

مشکلات ثبت‌نام بن کارت‌های نمایشگاه کتاب

دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 281514
دانشجویان و طلاب فراوانی با خبرگزاری فارس تماس گرفته و از عدم دسترسی به سامانه ثبت‌نام بن کارت‌های الکترونیکی دانشجویی گلایه کرده و خواستار برطرف شدن مشکلات سامانه اینترنتی اختصاص‌ یافته شدند.
مشکلات ثبت‌نام بن کارت‌های نمایشگاه کتاب
به گزارش جهان به نقل از فارس، روز گذشته خبر آغاز ثبت‌نام بن کارت‌های الکترونیکی دانشجویی منتشر شد، اما ظاهرا سایت اعلام شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مشکلاتی همراه است که بسیاری از متقاضیان ثبت‌نام، ضمن تماس‌های مکرر با خبرگزاری فارس این موضوع را عنوان کرده و از آن گلایه داشتند.
 
این در حالی است که طبق اعلام قرار بوده از 24 فروردین سایت آغاز به فعالیت کرده و ثبت‌نام‌ها آغاز شود، اما این موضوع تا صبح امروز محقق نشده و مراجعان به سایت با عدم دسترسی مواجه می‌شوند.
 
با توجه به اینکه طبق سال‌های گذشته طی روزهای ابتدایی اعتبار اختصاص یافته با استقبال دانشجویان و طلاب به سرعت تمام می‌شد، دانشجویان خواهان بررسی مشکلات این سایت از سوی مسئولان شدند.
 
خبرنگار فارس این موضوع را پیگیری و متولیان از برطرف شدن مشکلات سایت خبردادند.
 
در این اعلام آمده است، ثبت‌نام بن‌کارت‌های دانشجویی از 24 فروردین آغاز و تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت.
 
تمامی دانشجویان و طلاب تا 31 /1/92 فرصت دارند با مراجعه به سایت www.ketabkhaneh.ir برای ثبت‌نام بن‌کارت الکترونیکی خرید کتاب اقدام کنند.
 
250 هزار ریال برای این بن کارت‌ها از طریق دانشجویان و 250 هزار ریال نیز از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به این امر اختصاص یافته است.
 
این میزان اعتبار برای بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای 400 هزار طلبه و دانشجو در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس اختصاص یافته است، اما برای مقطع تحصیلات تکمیلی هنوز تصمیمی اخذ نشده، ولی این مهم نیز طی چند روز آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
دانشجویان از 24 فروردین 91 می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور مشخصات را وارد و ثبت‌نام خود را انجام دهند تا توزیع بن کارت‌ها در نمایشگاه یا دانشگاه‌ها صورت گیرد، البته پیش از توزیع اطلاع‌رسانی‌ها انجام می‌شود.
 
بانک عامل در این دوره از نمایشگاه کتاب بانک صادرات است؛ از این رو دانشجویان برای ثبت‌نام می‌توان در طول زمان اعلام شده به سایت مراجعه کنند تا با اختلال در ثبت‌نام مواجه نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جمید
با سلام لطفا در خصوص بسته بودن سایت معرفی شده برای بن کتاب پیگیری لازم را انجام بدهید ... ما که دستمان به جایی نمیرسد شما لطفا پیگیر باشید متشکرم
مهسا
با سلام
سایت که هنوز باز نشده
این لینکی که دادید اصلا باز نمیشه
سایتی هم که tibf.net هست اونم زده مهلت تموم شده
خواهش می کنم پیگیری کنید
ممنون
سعید
Iran, Islamic Republic of
با سلام. لطفا پیگیری کنید اگه یه نفر اشتباهی در ورود اطلاعاتش انجام داد باید چیکار کنه؟ تو سایت ثبت نام جایی واسه ویرایش اطلاعات نذاشتن.
ممنون.
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید میشه لطفا در مورد تمدید این ظرفیت ثبت نام بن کتاب یه خبری بگیرید
هنوز چند روز به ثبت نام مونده اما از شنبه ظرفیت تکمیل شده
niloofar
سلام
چرا من اول اردیبهشت که رفتم تموم شده بود بن کتاباتون؟؟؟
خیلی مسخرس.سه روز نگذشته از ثبت نام ظرفیت تکمیل شده اگه تا 7 اردیبهشت تاریخ میذارید پس چرا ظرفیت ندارید؟
امیر
سلام .ببخشید مگه به ازای هر دانشجو بن کتاب نیست؟!مگه هر استانی مشخص نیست که چقد دانشجو داره؟!پس چطور درآخر که مراحل ثبت نام تکمیل میشه وقتی میخوام بخرم میگه ظرفیت تکمیل شده ؟همچین چیزی چطور ممکنه باید چیکارکنم؟
احسان
سلام.من بن کتاب مجازی رو 6 روز پیش خریداری کردم ولی هنوز مشخصات کارت برای من اس ام اس نشده؟؟
الان باید چکار کنم!!