شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

خلافکاران نباید آزاد گذاشته شوند

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 271086
عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی تأکید کرد: کسانی که خلاف می‌کنند نباید آزاد گذاشته شوند و دائماً باید مراقب آنها بود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت الله محمد مومن در دیدار بازرس کل و تعدادی از کارکنان اداره کل بازرسی استان قم ضمن تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر گفت: بنده در طول 34 سال پیروزی انقلاب هیچگاه در انجام وظایفم کوتاه نیامده‌ام، شما هم نباید هیچگاه در انجام وظایف خود کوتاه بیایید.
 
وی ادامه داد: مطمئن باشید که اگر وظایف قانونی و شرعی خود را به درستی انجام دهید هیچ اتفاق بدی نمی‌افتد و خدا، رسول خدا(ص) و ولی عصر(عج) با شماست.
 
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: شما امین ولی امر و امنایی هستید که از طرف مقام معظم رهبری انتخاب شده‌اید، شما چشم نظام و ولی امر هستید.
 
وی همچنین اظهار داشت: کسانی که خلاف می‌کنند نباید آزاد گذاشته شوند بلکه باید دائماً مراقب آنها بود. ما باید مثل امام خمینی(ره) باشیم که هیچ وقت چیزی را برای خودش نمی‌خواست و مجال سوء استفاده به هیچکس هم نمی‌داد.
 
آیت الله مومن در ادامه گفت: خوب است ستادی را از میان مردم ایجاد کنید تا در امر اطلاع رسانی به شما کمک کنند، زیرا شما به امام زمان(عج) کمک می‌کیند و عمال نظام و حکومت هستید. اگر برای خدا کار کنید تمام اعمال شما و حتی نفس کشیدن شما هم عبادت می‌شود.
 
نظارت و بازرسی موجب ارتقاء سرعت، کمیت و کیفیت می‌شود
 
بازرس کل استان قم نیز در این دیدار اظهار داشت: تلاش ما این هست که حتی المقدور تخلفات و سوء جریاناتی را که در دستگاه‌ها کشف می‌نمائیم رسانه‌ای نکنیم و از طرف دیگر هم مراقب هستیم تا دستگاه‌ها دقیقاً در مسیر قانون حرکت کنند.
 
وی افزود: توقع ما از مسئولان دستگاه‌ها در تمام سطوح این است که تذکرات و هشدارهای بازرسی را جدی بگیرند و به آن تحت عنوان یک فرصت نگاه کنند، چرا که قصد ما از این گونه هشدار‌ها اصلاح امور و در مسیر قانون قرار دادن برنامه‌ها و پروژه‌های موجود می‌باشد.
 
بازرس کل استان قم در ادامه افزود: نظارت و بازرسی موجب ارتقاء سرعت و کمیت و کیفیت امور می‌‌شود و عدم نظارت موجب اجرای غیر کار‌شناسانه بعضی پروژه‌ها و انحراف از اهداف قانونی می‌شود. نظارت قبل از اقدام اداره کل بازرسی موجب می‌شود تا پروژه‌ها از ابتداء قانونی شکل بگیرند و از اعتبارات موجود استفاده بهینه و مطلوب بعمل آید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *