يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

سونامی تورم با اجراي فاز‌ دوم‌ هدفمندی‌

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 265794
عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس نسبت به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها هشدار داد و گفت: اجرای فاز دوم هدفمندی، سونامی تورم را به همراه خواهد داشت.
به گزارش جهان، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس نهم در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها و افزایش یارانه نقدی، حجم نقدینگی را بالا برده و به تورم دامن می‌زند.
 
به گفته این نماینده مجلس، بر اساس قانون، دولت اجازه ندارد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کند و عملیاتی كردن آن منوط به مصوبه مجلس خواهد بود.
 
امیر آبادی فراهانی به دلایل مجلس برای عدم اجرای فاز دوم هدفمندی اشاره كرد و گفت: تولید نباید دچار مشکل شود، در شرایطی که تورم زیاد است، برق، آب و گاز نباید گران شود.
 
وی افزود: گران کردن محصولات و انرژی به تولید در شرایط فعلی لطمه می‌زند و علت مخالفت مجلس با اجرای فاز دوم هدفمندی همین بود.
 
عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: برای این‌که طرح موفقیت‌آمیز باشد باید فاز دوم پس از تغییر دولت و با نظارت دولت جدید انجام شود چرا که اجرای این طرح در ماه‌های پایانی دولت معنایی ندارد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قحطی ایجاد می کند...خلاص.