پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱

دستورالعمل جديد مراقبت از بخاري مدارس

يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 264606
دستورالعمل 8 ماده اي براي بررسي مجدد بخاري هاي گازسوز به مدارس ارسال شده است
به گزارش جهان، خراسان نوشت:
بر اساس بخشنامه جديد تعدادي از ادارات کل آموزش و پرورش استانهاي مختلف، دستورالعمل 8 ماده اي براي بررسي مجدد بخاري هاي گازسوز به مدارس ارسال شده که بر اساس آن مواردي چون نصب حفاظ براي جلوگيري از برخورد دانش آموزان با بخاري، کنترل کلاهک و مسير دودکش، استفاده از شيلنگ فشار قوي با بست محکم و استفاده از بخاري هاي سالم و استاندارد مورد تاکيد قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دیروز شنبه جهت بررسی وضعیت درس فرزندم به دبستان ابتدایی شهید نظری نوکنده از شهرستان بندرگز واقع در استان گلستان مراجعه نمودم و در کمال ناباوری مشاهده کردم که از دستگاه بخاری گازسوز بوی گاز می آید و به همین دلیل بخاری توسط معلم چند روزی است که خاموش است ولی بوی گاز در داخل محیط کلاس پخش شده است با وجود فصل سرما متاسفانه به دلیل نقص فنی بخاری خاموش بوده و بوی نشت گاز در محیط کلاس پیچیده است . به مدیر و ناظم شکایت کردم . گفتند در اسرع وقت درست میکنیم لطفا پیگیری کنید تا حادثه های مشابه رخ ندهد