پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

رئيس پزشكي قانوني قاچاقچي اجساد بود!

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۴۱
کد مطلب: 253054
نقش رئيس سابق پزشكي قانوني رژيم صهيونيستي در 8 هزار مورد قاچاق اعضاي اجساد به رسوايي تازه اي براي اين رژيم تبديل شد. اين چندمين بار است كه مقامات رژيم صهيونيستي به شركت در قاچاق انسان يا اعضاي بدن اجساد متهم مي شوند.
به گزارش جهان، کیهان نوشت:به گزارش المنار، آشكار شدن ابعاد اقدام ضدانساني و تكان دهنده «يهودا هيس» رئيس سابق پزشكي قانوني اسرائيل كه از مشهورترين مقامات وزارت بهداشت اين رژيم به شمار مي آيد، آن هم در واپسين روزهاي خدمت وي، رسوايي بزرگي براي جامعه پزشكي رژيم اشغالگر به بار آورده و شوك شديدي را در ميان صهيونيست هاي ساكن در اراضي اشغالي ايجاد كرده است.

بنابراين گزارش، هيس كه پس از افشاي اين رسوايي اجبارا بركنار شده، در مدت زمان تصدي رياست سازمان پزشكي قانوني اسرائيل، در بيش از 8هزار مورد، نسبت به قطع عضو و ربودن اندام هاي اجساد ارجاع شده به پزشكي قانوني، بدون اطلاع خانواده هاي آنان اقدام كرده است.

ابعاد اين رسوايي زماني آشكار مي شود كه گزارش هاي متعدد مربوط به دست داشتن مقامات رژيم صهيونيستي در قاچاق اعضا و اندام هاي انسان مورد توجه قرار گيرد؛ امري كه خانواده هاي قربانيان را به شدت بهت زده و خشمگين كرده است.

اعضاي «ربوده شده» از اموات، اغلب شامل قلب و مغز و ديگر اعضاي داخلي مانند كبد و كليه بوده و هيچ يك از اين موارد به خانواده هاي قربانياني كه اجساد آنان مورد سوءاستفاده قرار گرفته، اطلاع داده نشده و در ظاهر جسد قابل تشخيص نبوده است.

پيش از اين و به طور مكرر گزارش هايي از جمله در رسانه هاي اروپايي درباره مثله كردن اجساد مردم فلسطين از سوي صهيونيست ها و قاچاق اعضاي بدن آنها منتشر شده بود اما اين بار ابعاد جنايت به اتباع رژيم صهيونيستي نيز گسترش يافته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *