شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

رامني يا اوباما؟ پاسخ اين است: هيچكدام!

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۵
کد مطلب: 252027
با نزديك شدن زمان انتخابات رياست جمهوري در آمريكا، بيانيه اي در چند صفحه با امضاي «ما 99درصد هستيم» در نيويورك، ايلي نويز و واشنگتن دي سي در سطح گسترده اي توزيع شده است.
به گزارش جهان، کیهان نوشت: در اين بيانيه از «اوباما» و «رامني» با عنوان «بازيگران بي اختيار سياست» كه از سوي آيپك(لابي صهيونيستي) مديريت مي شوند ياد شده و با اشاره به برخي از جنايات مشترك جمهوريخواهان و دموكرات ها آمده است «نه اوباما و نه رامني نمي توانند نماينده 99 درصدي مردم آمريكا باشند. آنها نماينده اقليت يك درصدي هستند كه بدون وكالت از سوي اكثريت 99 درصدي بر آمريكا حكومت مي كنند».

در اين بيانيه آمده است؛ «حمله به عراق، افغانستان و حمايت از اسرائيل غير از پرداخت هزينه جنگ توسط ماليات دهندگان و تحويل گرفتن جنازه فرزندانمان چه دستاورد ديگري براي مردم آمريكا داشته است؟». نويسندگان بيانيه با استناد به آمار مراكز حقوق بشري و از جمله مقاله جيمي كارتر رئيس جمهور اسبق آمريكا در روزنامه نيويورك تايمز، نوشته اند «طي 3 سال گذشته فقط در پاكستان 3365 غيرنظامي در حمله هواپيماهاي بدون سرنشين آمريكايي كشته شده اند كه 276 نفر آنها از كودكان و زنان بوده اند».

گفتني است جيمي كارتر در مقاله خود كه روز 24 ژوئن 2012(4تيرماه91) در روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز چاپ شده با اشاره به قتل عام غيرنظاميان و زنان و كودكان توسط هواپيماهاي بدون سرنشين آمريكايي در پاكستان و افغانستان و سومالي و يمن نوشته بود؛ «اين نظريه دولت آمريكا كه كشته شدگان توسط هواپيماهاي بدون سرنشين، تروريست و دشمن هستند، به يك قانون من درآوردي- NEW FANGLED- تبديل شده است. اين اقدام جنايت است و نتيجه آن كه خانواده هاي داغديده را به سازمان هاي تروريستي جذب مي كند و دولت هاي سركوبگر نيز، از اين اقدامات استفاده كرده، و سركوب مخالفان خود را توجيه مي كنند».

در پايان اين بيانيه آمده است: اگر مي پرسيد به رامني رأي بدهيم يا اوباما، پاسخ ما اين است كه «به هيچكدام».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *