يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
رویانیان عنوان داد؛

نشست کریمی با ژوزه و خبرهای خوش

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب: 250528
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از جمع بندی‌ها و جلسه انجام شده به این نتیجه رسیدم که کریمی خودش باید مشکلش را با ژوزه حل کند.
به گزارش جهان، محمد رویانیان پس از دیدار امروز با وکیل علی کریمی در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: بدون شک علی کریمی خودش یک بازیکن عاقل است و باید مشکلش را با همکاری با باشگاه پرسپولیس به صورت حرفه‌ای حل کند.
 
وی افزود: از همین رو نشستی بین علی کریمی و ژوزه برگزار خواهد شد و انشاالله پس از بازی با راه‌آهن در صورتی که مشکلات حل شود خبرهای خوشی در انتظار است. من جمع بندی و تصمیم نهایی را به خودشان سپردم.
 
رویانیان تاکید کرد: از طرف دیگر به جز مانوئل ژوزه، کریمی باید مشکلش با تیم را هم حل کند، به همین دلیل امشب نشست بسیار خوبی با نماینده کریمی و حمید استیلی، مسئول کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس داشتیم که امیدوارم ختم به خیر شود.
 
وی ادامه داد: فعلا بازی حساس و بسیار سخت مقابل راه آهن را در پیش داریم و امیدوارم پس از این بازی و نشست طرفین درباره این موضوع صحبت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *