سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

ارثیه سرمایه‌دار سعودی برای خدمتکارش!

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب: 249868
یک خدمتکار اندونیزیایی 20 میلیون ریال سعودی ارث خود از همسر سعودیش را به صورت نقد دریافت کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک خدمتکار اندونیزیایی اولین بخش از سهم میراث برجامانده از همسر عربستانی‌اش را که بالغ بر 20 میلیون ریال بود، به صورت نقد دریافت کرد.
 
روزنامه سعودی «الریاض» نوشت: «شیخ عبدالرحمن الدخیل» قاضی دادگاه «طائف» در غرب عربستان اولین بخش از میراث این بازرگان و سرمایه‌گذار سعودی در بخش ساخت و ساز را تقسیم کرد. این بخش از میراث سرمایه‌دار سعودی، نتیجه هشت مزایده فروش املاک وی در سراسر استان طائف بود.
 
به گزارش پایگاه خبری «العالم»، مبلغ یاد شده سهم خدمتکار اندونزیایی شد که در آغاز به عنوان خدمتکار در خانه این سرمایه‌دار سعودی مشغول به‌کار شد. وی در اواخر عمرش این خدمتکار را به عقد خود درآورد.
 
همسر اندونزیایی این سرمایه دار سعودی به همراه باقی وراث در ساختمان موسسه مالی عربستان سعودی در شهر طائف حاضر شد و مبالغ میراث به حسابهای بانکی آنها ریخته شد، اما وی درخواست کرد مبلغ را به صورت نقد دریافت کند.
 
قرار است فروش بقیه ملک و املاک این بازرگان متوفی که بالغ بر 20 ساختمان است، بعد از عید قربان از سرگرفته شود.
 
عده بسیار محدودی از سعودی‌ها که معمولا از وابستگان خاندان حاکم و یا نزدیکان دربار هستند، بیشتر منابع سرمایه و قدرت را در این کشور در اختیار دارند. این درحالی است که اکثر مردم عربستان که از بزرگترین صادرکنندگان نفت در جهان به شمار می آید، علاوه بر بیکاری، با مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیاری مواجه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *