پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

جلالی: لاریجانی نامزد بالقوه انتخابات است

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 249664
رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان این احتمال که می‌توان تجمیع نیروها را در انتخابات ریاست جمهوری و بعد از آن داشت گفت: به نظر بنده آقای لاریجانی فردی توانمند و آشنا به مسائل کشور است که بالقوه می‌تواند یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری باشد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، کاظم جلالی در جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: درمورد انتخابات نباید هر کسی بر طبل منافع خود بکوبد چون کشور به یک رییس‌جمهور و یک تیم متشکل از معاون و وزرا نیازمند است.
 
وی افزود: بر این اساس اگر اصولگرایان در مورد کلیت اداره کشور به تفاهم برسند شاید بتوان در انتخابات آینده تجمیع نیروها را در کنار یکدیگر داشت، رییس‌جمهور دوره بعدی، در دوره‌ای مسوولیت می گیرد که کار ساده‌ای در پیش نخواهد داشت.
 
رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خاطرنشان کرد: این که گروه‌ها در انتخابات در مقابل یکدیگر صف‌کشی می‌کنند و بعد از آن جمع زیادی از توان کشور حذف می‌شود کار خوبی نیست این در حالی است که می‌توان از تمام نیروها در کنار یکدیگر استفاده کرد.
 
جلالی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص انتشار مصاحبه در یکی از خبرگزاری‌ها در مورد ورود لاریجانی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌خبرنگار مهر در قم با من مصاحبه‌ای داشت و نظرم را در مورد ورود لاریجانی به انتخابات ریاست جمهوری پرسید، بنده هم این گونه پاسخ دادم که ایشان فردی شایسته است که توان اداره کشور را دارد، اینکه آیا آقای لاریجانی کاندیدا می‌شود و یا نه بحث دیگری است که هنوز معلوم نیست اما خبرنگار مهر به بنده بی‌لطفی کرد و تیتر دلخواه خود را زد.
 
وی ادامه داد: بنده در این مصاحبه گفتم که آقای لاریجانی فردی است که مسائل کشور را می‌شناسد و بالقوه می‌تواند یکی از کاندیداها باشد اما اینکه ایشان می‌پذیرد نامزد انتخاباتی باشد و یا نه و اینکه آیا شرایط برای کاندیداتوری‌اش مهیا است یا خیر موضوع دیگری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *