پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

مایلی‌کهن: از من در مورد سوخت بپرسید!

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۵۹
کد مطلب: 244994
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تساوی این تیم برابر نفت تهران گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم امیدی به این پرسپولیس نیست و مشکلات این تیم یکی دو تا نیست که بخواهم در مورد آنها صحبت کنم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد مایلی کهن که یکی از تماشاگران ویژه دیدار یکشنبه شب پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه آزادی بود، پس از پایان این بازی و در مواجه به خبرنگاران که از او خواستند نظرش را در مورد این بازی فوتبال بگوید گفت: فوتبالی ندیدیم که بخواهم در مورد آن صحبت کنم. بهتر است در مورد سوخت از من سوال کنید.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از روش بازی پرسپولیس گفت: زمانی پرسپولیس به گونه ای در ورزشگاه آزادی بازی می کرد که لرزه به اندام حریفانش می انداخت اما الان شما ببینید انگار این تیم دارد در خانه حریف بازی می کند. پرسپولیس در دیدار با نفت حتی یک موقعیت گل هم نداشت.

وی با بیان اینکه مشکلات پرسپولیس یکی - دو تا نیست خاطرنشان کرد: من باید به کدام مشکل این تیم اشاره کنم. آنقدر مشکلات زیاد است که نمی شود راجع به یک مشکل مشخص صحبت کرد. من امروز فوتبالی ندیدم و تماشاگران را هم که دیدید.

محمد مایلی کهن در پاسخ به این پرسش که راهکار شما برای خروج پرسپولیس از این وضعیت چیست گفت: ممکن است پرسپولیس برای خرید بازیکن هزینه زیادی کرده باشد اما بازیکنان خوبی نگرفته است. شما الان ببینید این تیم در خط حمله چند بازیکن دارد اما در خط میانی خلع دارد. در کناره ها که الان فوتبال روز دنیا بر رفت و برگشت بازیکنان این پست است پرسپولیس مشکل دارد. ماهینی که در ذوب آهن خوب بود در پرسپولیس خراب شده است.

وی در مورد عملکرد کریم انصاریفرد هم گفت: انصاریفرد با من در سایپا کار کرده است. من می دانم که او چه پاس هایی می خواهد اما مگر در پرسپولیس پاس مناسب حال او را مهیا می کنند. انصاریفرد بازیکن خاصی است که باید پاس در عمق به او بدهند اما این اتفاق نمی افتد.

مایلی کهن خاطرنشان کرد: حدود یک ماه پیش بعد از بازی با داماش صحبت کردم و گفتم ممکن است استقلال شرایط بهتری پیدا کند اما امیدی به این پرسپولیس نیست. الان هم همین عقیده را دارم. شما نمی توانید امیدی به این پرسپولیس داشته باشید.

وی در مواجه به این سوال یکی از خبرنگاران که با این صحبت های شما رویانیان عنوان می کند مایلی کهن دنبال نیمکت مربیگری پرسپولیس است گفت: رویانیان هر تصوری می خواهد بکند. حتما من پرسپولیسی نیستم و ایشان پرسپولیسی هستند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تکذیب خبر برگزاری جلسه ای با اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اشتباهاتی که رویانیان در پرسپولیس مرتکب شده است گفت: آمدن مانوئل ژوزه به پرسپولیس اشتباه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *