شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۹
مایلی کهن در گفت و گو با جهان نیوز مطرح کرد؛

انتقاد از دعوای مهد کودکی رویانیان و فتح الله‌زاده

پرسپولیس به تغییرات مدیریتی نیاز دارد
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 242658
سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت:« در حال حاضر پرسپولیس به تغییرات نیاز دارد که این تغییرات باید از مدیریت آغاز شود.»
محمد مایلی کهن پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جهان نيوز از مدیریت باشگاه اسبق خود انتقاد کرد و گفت:« نمی دانم سعی و خطا تا کی باید ادامه داشته باشد و چند دفعه باید یک اشتباه تکرارشود؟ پیش از این در ماجرای دنیزلی این اتفاقات افتاد و حالا بحث مربی پرتغالی است و متاسفانه توجهی هم به حرفها نمی شود.اگر قرار است دوباره شاهد تغییرات اینچنینی باشیم و پولی دور ریخته شود و مشکلی حل نشود پس حرف زدن هم بی فایده است. آقایان در این مدت ثابت کردند که هم خودشان  تصمیم گیرندگان خوبی نیستند و هم مشاوران خوبی ندارند و آنهایی که مشورت می دهند کاربلد نبوده اند.
 
آقای مدیر راهبردی در هم ماجرای دنیزلی و هم درآوردن مربی پرتغالی نقش داشته است. اگر قرار است در پرسپولیس اصلاحات صورت بگیرد باید اساسی باشد و از مدیریت شروع شود و سپس به سایر بخش ها برسد. آقایان یا باید بروند و یا اگر به ماندشان اصراری وجود دارد باید خودشان را تغییر دهند»
 
وی در ادامه افزود:«مگر غیر از این است که طی این مدت برخی اعضای باشگاه و افراد حاضر در هیات مدیره کنار رفتند و بعضی ها در هر شرایطی ماندند؟ پس مشخص است که مشکلات از کجا ریشه می گیرد؟»
 
سرمربی سابق تیم ملی ایران در ادامه به برخی ناهنجاری های فرهنگی در فوتبال اشاره و درباره اتفاقات حاشیه ای دربی هفتاد و پنجم گفت:« خود آقای رویانیان در مصاحبه ای پرسیده اند که؛ چرا در چهار دربی ای که استقلال ما را شکست داد کسی حرفی نزد و اعتراضی نشد؟!به نظر شما چرا در آن 4 بازی به رغم شکست پرسپولیس حتی یک پوست تخمه به داخل زمین پرتاب نشد؟ به هر حال مدیریت خیلی در این اتفاقات نقش داشته است.

شما قبل از این بازی دعواهای در حد مهد کودک آقایان را دیدید. خب وقتی قبل از دربی و در ماههای گذشته، مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هر رفتار و کرداری از خود بروز دادند و از هیچ تهمتی به هم دریغ نکردند و حسابی کری خواندند، نتیجه اش همان شد که دیدید؛ به نظر شما آن رفتارها در اتفاقات روی سکوها تاثیر گذار نبود؟
 
حرفهای بنده مستند است؛ مگر بعد از باخت سه بر دو استقلال و آن چهار شکست پشت سر هم پرسپولیس، نیروی انتظامی و اتوبوسرانی از تماشاگران تشکر نکرد و رفتار آنها مورد تقدیر قرار نگرفت؟ پس چرا اینبار این حوادث را شاهد بودیم؟ آقای حبیب کاشانی در پایان بازی هایی که پرسپولیس می باخت به رختکن تیم حریف می رفت و تبریک می گفت که حتی یک مرتبه بنده بعنوان سرمربی سایپا این حرکت ایشان را دیدم. پس باید بپذیریم که این ما مدیران هستیم که خط و خطوط روی سکوها را با رفتار خود تعیین می کنیم و حالا هم نباید خودمان را بی تقصیر و همه را مقصر بدانیم.»
 
این پیشکسوت فوتبال درباره تیم ملی نیز به جهان گفت:« بنده قبلا هم به شما حرفهایم را  گفته ام اما متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد و حالا هم می بینیم که برای بازی با لبنان همه فوتبال را تعطیل کرده اند در حالیکه همه ما می دانیم بازیکنان ایرانی در اردوهای بلند مدت که به دوری شان از خانواده منجر می شود دچار مشکل می شوند و در گذشته نیز از این موضوع لطماتی را خورده ایم.
 
جالب اینکه آقایان دائم می گویند ما می خواهیم به فوتبال روز دنیا نزدیک شویم  و دم از فوتبال روز می زنند اما برنامه ریزی شان در حد بورکینافاسو هم نیست؛ در کشورهای درجه دو و سه هم اینگونه لیگ خود را تعطیل نمی کنند.»
 
وی در ادامه افزود:«یکی از روزنامه ها درباره انتقادات من از دعوت قوچان نژاد و نظری مرا به نژاد پرستی متهم کرده است؛ می خواستم از این افراد بپرسم چرا مایلی کهن درباره دعوت اشکان دژاگه این حرفها را نزد؟ می دانید چرا؟ چون دژاگه در اروپا و در لیگ آلمان بازی می کرد و شناخته شده بود اما این بازیکنان تازه دعوت شده اینگونه نبودند.»
 
این چهره ورزشی در انتها به حضور اخیر خود در دربی گیلان اشاره کرد و گفت:«بنده این بازی را از نزدیک دیدم و رفتار مربیان و بازیکنان دو تیم و همچنین عملکرد نیروی انتظامی را بسیار خوب و قابل تقدیر مشاهده کردم اما جو ورزشگاه اصلا مناسب نبود متاسفانه روی سکوها از الفظ و توهین هایی استفاده شد که سخت آزار دهنده بود و در شان استان گیلان که در خیلی از جهات پرچمدار فرهنگ است نبود. ما باید بپذیریم که دربی های سایر استان های ما متاثر از دربی پایتخت هستند و وقتی یک هفته قبل، در تهران آن حوادث رقم خورد، شاید حاشیه های بازی استقلال و پرسپولیس در بازی گیلان هم تاثیر گذاشت و اتفاق تاسف بار سنگ پرانی به آقای حسین فرکی نیز با این موضوع بی ارتباط نیست و این مسائل فوتبال ما را به قهقرا می برد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقاي مايلي كهن تمام مشكلات امروز پرسپوليس ناشي از مديريت ضعيف كاشاني است كه با مديريت ضعيفش پرسپوليس رو به قهقرا برد حالا سالها طول مي كشه تا پرسپوليس به جايگاه اصليش برگرده . شما هم بهتره يه مدتي روزه سكوت بگيري
باز این سخن گفت!
Iran, Islamic Republic of
از سايت‌هاي خبري خواهش مي‌كنيم راجع به فتح الله زاده و رويانيان خبري ننويسند و بيشتر خبر تيم‌هاي ديگر ليگ را بازتاب دهند زيرا با اين مديريت تكليف پرسپوليس و استقلال مشخص است حيف زماني كه نه اسم بازيكن‌هاي بزرگ بود و نه خبري از ميلياردها تومان پول ولي ديدن بازي پرسپوليس و استقلال هميشه تماشايي بود و لذت مي‌برديم . به نظر شما روزي خواهد رسيد كه دوباره اينگونه شود؟
ايشان يك مربي ارزشي است و حرف هايي كه ميزند بايد مورد توجه و تدقيق قرار گيرد.
Iran, Islamic Republic of
خدايا ...را از ما بگير و نعمت سكوت عاقلانه را به ما عطا فرما
Iran, Islamic Republic of
بله در مهد کودک دیدیم بین خردسالان ببخشید آقایان مایلی کهن و دایی
United States
مایلی عزیز دعوای خودت تو ورزش و مردم با فتح ا... زاده رو یادت بیاد به دعوای فتح ا... زاده با رویانیان نمیگی مهدکودکی!
پیشکسوتها هم تاریخ مصرف دارن دوست عزیز
ازمسولین عاجزانه میخواهیم برای یکبارهم که شده تمام مسولیتها وامکانات پرسپولیس را دست این اقا بدهیداگه موفق شد بهتروپست بالاتر بهش بدهند واگه نشد برای همیشه ساکت میشه!!
با سلام خدمت مدیریت سایت
می خواستم بگم با توجه به اینکه تیم ملی والیبال روز جمعه با ژاپن مسابقه داره و در صورت پیروزی برابر این تیم راهی لیگ جهانی میشه.
یه مقدار بیشتر خبر و کلیپ از تیم ملی والیبال بذارید تا ان شا الله روز بازی ورزشگاه پر بشه.
یا علی