يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

کی روش باید برود

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 244948
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش مربی بزرگی است اما در فوتبال ما کارایی لازم را ندارد.
به گزارش جهان، منصور پورحیدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد کی روش اعتقادم این است که وي در دنیای فوتبال مربی بزرگی است مثل ولاسکو در والیبال، اما کی روش با بازیکنان و تیم‌های بزرگی کار کرده هر چند که بیشتر نفر دوم بوده است اما اشکال کار این است که تفکرات و برنامه ریزی‌های او برای فوتبال ما جواب نداده است.
 
وی افزود: فوتبال ما در مقطع بسیار حساسی قرار دارد و اگر به جام جهانی صعود کنیم برای کل مجموعه فوتبال ما خوب است.
 
سرمربي سابق تيم ملي كشورمان در ادامه گفت: کارشناسان می‌گویند تیم ملی پیر است اما به نظر من اینطور نیست، ما باید عملکرد کی روش را در مدتی که در فوتبال ما کار کرده بررسی کنیم. برخي ديگر در مورد شکست تيم ملي مقابل لبنان می‌گویند که زمین لبنان خراب بود اما سوال من این است که آیا زمین ازبکستان هم خراب بود که نمایش ضعیفی داشتیم؟ چرا در ورزشگاه آزادی مقابل قطر مساوی کردیم؟ در زمان حضور کی روش ما در جام هم نزده‌ایم بلکه افت کرده‌ایم، تفکرات او به درد فوتبال ما نمی‌خورد.
 
سرمربی سابق تیم ملی اظهار داشت: اصلاً نمی‌خواهم در کار کادر فنی و کفاشیان دخالت کنم اما نظر شخصی‌ام این است که کی روش نمی‌تواند با فوتبالیست‌های ما کار کند و باید در کادر فنی تیم ملی تغییراتي ایجاد شود. فوتبال ما مشکلات زیادی به لحاظ برنامه ریزی، امکانات و ساختار دارد اما تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل، نیاز به مربی ایرانی با کادري قوی دارد.
 
وی افزود: متأسفانه شاهد هستیم که بازیکنان ما بی انگیزه‌اند و اصلاً دل به کار نمی‌دهند، چه طور می‌شود که یک بازیکن با پوشيدن پیراهن تیم ملی انگیزه نداشته باشد؟ همه فوتبالیست‌ها افتخار می‌کنند که روزی در تیم ملی باشند و اگر اشکالی در دعوت آنها در تیم ملی وجود دارد، اين اشکال از کی روش است و فوتبالیست‌های ما اشکالی ندارند.
 
پورحيدري با اشاره به هزينه‌هاي هنگفت بركناري كي روش ادامه داد: می‌گویند اگر کی روش را کنار بگذاریم هزینه هنگفتی برای فدراسیون خواهد داشت. ما یا باید جام جهانی را ببینیم یا هزینه را، باید بدانیم که چه چیزی از تیم ملی و فوتبالمان می‌خواهیم، اگر علاقمند به فوتبال و حضور در جام جهانی هستیم باید هزینه کنیم. تا بازی با کره جنوبی يك ماه فرصت داريم و مربی تیم ملی باید عوض شود.
 
پورحیدری تصريح کرد: اگر کی روش را عوض نکنیم، امکان ندارد نتیجه بگیریم چون برنامه‌های وي جواب نمی‌دهد، کجای دنیا 2 هفته لیگ را تعطیل می‌کنند و تیم ملی را به اردو می‌برند تا بازیکنان به لحاظ روحی خسته شوند و در نهایت نتیجه هم نگیرند، کی روش متوجه نیست که چرا بازیکنان ما در بازی با لبنان اینقدر بی انگیزه و بی روحیه بودند چون روحیات بازیکنان ما را نمی‌شناسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *