يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

بنا: نه از رئيس شدن كسي حمايت نمیکنم

جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 244519
محمد بنا گفت، براي انتخابات فدراسيون كشتي قصد خط و نشان كشيدن ندارد چون مسائل مديريتي به او مربوط نمي‌شود.
به گزارش جهان، سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران در بازگشت به كشور در گفت‌وگو با ايسنا، درباره مسائل مطرح شده اخير و همچنين انتخابات فدراسيون كشتي اظهار كرد: براي انتخابات فدراسيون كشتي نه از كسي حمايت كرده و نه قصد دارم خط و نشاني بكشم. متاسفانه در حال حاضر شرايطي ايجاد شده كه وزارت ورزش و جوانان يك نظر دارد و كميته ملي المپيك نظر ديگري. در اين بين تكليف كشتي مشخص نيست اما از هيچ كسي حمايت نكرده‌ام و اصلا كار مديريتي به من مربوط نمي‌شود. انتخاب رييس فدراسيون به تشخيص وزارت ورزش و جوانان و راي هيات‌ها كه رييس را انتخاب مي‌كنند، بستگي دارد و به خودم حق دخالت نمي‌دهم.

بنا همچنين تاكيد كرد: شرايط كشتي فرنگي با گذشته تفاوت پيدا كرده است و كار كردن شرايطي دارد. حالا كه با سه مدال طلا قهرمان المپيك شده‌ايم، وضعيت كاملا فرق كرده و براي پيشرفت به شرايط خاصي نياز است. من مملكتم را دوست دارم و براي آن كار مي‌كنم. دنبال ثبات هستم تا بشود برنامه 4 ساله داد. پس رئيس فدراسيون هم بايد هر چه زودتر انتخاب شود و ثبات كاري داشته باشد تا بشود برنامه 4 ساله را به اجرا درآورد، نه اين كه برنامه‌ريزي شود اما 3ماه يا يك‌سال بعد از آن رئيس عوض شود.

وي در پايان به ايسنا گفت: الان قهرمان المپيك هستيم و توقع جامعه بالا رفته است. براي المپيك ريودوژانيروي 2016 بايد برنامه داشت و براي بازي هاي آسيايي 2014 يك برنامه ديگر. مسابقات جهاني كه هر ساله است، تفكرات ديگري را نياز دارد. در واقع بايد براي 4 سال برنامه‌هاي دقيق و متفاوتي را به اجرا درآورد كه به ثبات كار و حمايت احتياج است. در حال حاضر نيز ترجيح مي‌دهم، اظهار نظر ديگري نكنم تا تكليف كشتي مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *