سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

اسلام آوردن یک کشیش در برنامه زنده

جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 242084
در یکی از برنامه‌های دینی از شبکهٔ ماهواره‌ای کویتی «رمضان تی وی» کشیشی که به عنوان مه‌مان در برنامهٔ اسلامی دعوت شده بود، اسلام خود را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از شفقنا ، مجری برنامهٔ تلویزیونی در مورد برخی از مباحث و اعتقادات اسلامی اقدام به طرح پرسش‌هایی می‌کند از جمله اینکه «آیا ایمان دارید که خداوند یکتا است؟» و «عیسی (ع) مخلوق خداوند و پیامبر اکرم (ص) بنده و پیامبر خداست؟» کشیش در پاسخ تمام پرسش با کلمهٔ «بله» جواب داد.

کشیش در ادامه تاکید کرد: من هر روز نسخه‌ای از قرآن کریم را از کتابخانه به امانت می‌گیرم و‌‌ همان نسخه مرا تشویق کرد که در مورد اسلام اطلاعات زیادی به دست آورم.

بر اساس گزارش پایگاه روزنامهٔ نورت، زمانی که کشیش اضافه کرد: من به ملائکه، روز قیامت، بهشت و جهنم نیز ایمان دارم، مجری برنامه رو به سوی وی کرد و پرسید: «آیا دوست داری اسلام را به عنوان دین بپذیری؟ و شهادتین را به تو آموزش دهم؟» کشیش از چنین خواسته‌ای استقبال کرد و اسلام خود را در یک برنامهٔ پخش زنده، به تمام جهان اعلام نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *