شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۴

اسپایدرکم را از ورزشگاه آزادی جمع کردند!

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 240312
مسئولان ورزشگاه آزادی حتی کابل های نگهدارنده اسپایدرکم را هم از ورزشگاه آزادی خارج کردند تا مشخص بشود که آن همه هیاهو و خبررسانی درباره اسپایدر کم بدون هیچ نتیجه ای به پایان رسیده است.
به گزارش جهان به نقل از قدس آنلاین، با شروع لیگ دوازدهم پیش بینی می شد مسئولان ورزشگاه آزادی ساز و کار بهتری برای استفاده از اسپایدرکم فراهم کنند تا پخش مسابقات با زیبایی بیشتری پیش برود اما پس از بازی استقلال و ملوان یکی از مسئولان ورزشگاه آزادی اعلام کرد که دیگر این دوربین در ورزشگاه آزادی نصب نخواهد شد!

این درحالی است که با ورود این دوربین رسانه ها بارها و بارها اقدام به انتشار و اخباری در خصوص تصویر برداری با اسپایدر کم در لیگ ایران می کردند و به نوعی از این موضوع خوشحال بودند اما با گذشت یک سال از فعالیت اسپایدر کم در ورزشگاه آزادی این دوربین زیبا جمع شد و به نظر می رسد دیگر هم مورد استفاده قرارنگیرد.

مسئولان ورزشگاه آزادی حتی کابل های نگهدارنده اسپایدرکم را هم از ورزشگاه آزادی خارج کردند تا مشخص بشود که آن همه هیاهو و خبررسانی درباره اسپایدر کم بدون هیچ نتیجه ای به پایان رسیده است. گفته می شود ازجمله دلایلی که باعث جمع شدن اسپایدرکم از ورزشگاه آزادی شده هزینه بالا و ناتوانی در کنترل صحیح این دوربین هم بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پول بیت الماله دیگه مال باباشون نیست که دلشون بسوزه....
Iran, Islamic Republic of
چه كردند وقتي ميخواستند راه اندازيش كنند! چه از نظر تبليغات چه از نظر انجام! همچين گفتند كه انگار آپولو بود براي ما كه ميخواست هوا بشه. بعد هم بي سر و صدا جمع شد!!
در حدود یک میلیون دلار هزینه ی این سیستم بود.صدا و سیما با افتخار از اینکه در خاور میانه فقط ایران داراست و دیگران فقط از دو کشور اروپایی اجاره می کنند یاد کرد. معلوم شد که اعراب فکرشان بهتر از ما کار می کرده است.
من بلدم مثل آب خوردن براتون بسازم از اینا ولی کو پول؟