چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

هیچ دلیلی برای حمله به ایران وجود ندارد

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۵۱
کد مطلب: 239194
نخست‌وزیر سابق رژیم‌صهیونیستی امروز در صحبت‌هایی به انتقاد از سیاست‌های نتانیاهو پرداخته و به سران این رژیم‌ توصیه کرد از بحث‌های علنی در این رابطه دست بردارند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از روزنامه صهیونسیتی "جروزالم‌پست"، "ایهود اولمرت" نخست‌وزیر سابق رژیم‌صهیونیستی امروز ضمن انتقاد از مواضع جنگ‌طلبانه "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی، عنوان کرد که هیچ دلیلی برای حمله به ایران وجود ندارد.

او در صحبت‌های خود در یکی از دانشگاه‌های اسرائیل گفت: ابدا هیچ دلیلی برای انجام این اقدام در آینده نزدیک وجود ندارد.

وی ادامه داد: بحث‌هایی که در مورد ایران می‌شود، منعکس کننده واقعیات نیست. ما نباید هیجانی باشیم. ما باید آرام بگیریم.

اولمرت همچنین رابطه میان سران آمریکا و اسرائیل را امری بسیار مهم قلمداد کرده و از نتانیاهو به دلیل ایجاد شکاف در این رابطه به شدت انتقاد کرده است.

وزیر خارجه پیشین رژیم‌صهیونیستی همچنین به اسرائیلی‌ها توصیه کرده است کمتر به صورت علنی در مورد برنامه هسته‌ای ایران بحث کنند، چراکه مطرح کردن این بحث‌ها تنها به جایگاه بین‌المللی اسرائیل لطمه می‌زند.

وی در پایان اشاره کرده است که او نیز خود مخالف دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای است، اما نکته مهم نحوه جلوگیری از رسیدن ایران به سلاح است. او از سران اسرائیل خواست تا همگام و هم جهت با جامعه بین‌الملل گام بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *