شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبر نوری +فیلم

چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 874923
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: به هیچ وجه وعده افزایش صد برابری سرعت اینترنت در سال ۱۴۰۳ را ندادیم.
دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در آخرین ارزیابی‌های جهانی اتحادیه بین المللی مخابرات ۶ پله ارتقا پیدا کردیم.

وی افزود: حدود ۵ میلیون نفر از بسته هدیه عیدانه وزارت ارتباطات استفاده کردند.

زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت گفت: بار‌ها گفتم که در شهر‌هایی که فیبر نوری راه اندازی می‌شود، مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند، سرعت اینترنت شان تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه یعنی صدبرابر سرعت موجود افزایش پیدا می‌کند، پس به هیچ وجه وعده افزایش صد برابری سرعت اینترنت در سال ۱۴۰۳ را ندادیم.
 
وی افزود: این آروزی ماست و برای آن تلاش می‌کنیم و ان شاءالله طبق قانون برنامه هفتم توسعه تا پایان برنامه باید همه ساختمان‌های کشور از طریق فیبر نوری متصل شوند و ان شاء الله آن روز روزی است که همه افزایش صد برابری سرعت را احساس خواهند کرد.

دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است
وزیر ارتباطات گفت: یکی از برنامه‌های وزارت ارتباطات در سال ۱۴۰۳ تسهیل گری حضور بخش خصوصی در صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: تصاویر و داده‌های دو ماهواره بخش خصوصی را پیش خرید کردیم و پرتاب آن داخلی یا خارجی انجام خواهد شد. وزارت ارتباطات حداکثر استفاده را از شرکت‌های دانش بنیان انجام خواهد داد.
https://jahannews.com/vdcauynae49n0o1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauynae49n0o1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *