شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

پیام ۲ مقام ارشد سپاه به فرمانده کل ارتش

يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب: 874755
مقام‌ها و مسئولان لشکری و کشوری در پیام‌هایی دریافت نشان «فتح» را به فرمانده کل ارتش تبریک گفتند.
پیام ۲ مقام ارشد سپاه به فرمانده کل ارتش
 مقام‌ها و مسئولان لشکری و کشوری با صدور پیام‌های جداگانه دریافت نشان «فتح» را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

متن پیام‌ها به شرح زیر است:

یَرْفَعِ اللَه الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ
برادر عزیزم امیر سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
خداوند متعال را شاکریم تا بار دیگر فرصت عبادت، خودسازی و تزکیه نفس در ماه رحمت و مغفرت را توأم با تجربه بهار دلنشین دیگر به بندگان مومن خویش عطا فرمود، تا با بهره‌گیری معنوی از ماه مبارک رمضان سال جدید را با رشد، تحول و کمال عرفانی آغاز نمایند.

اینجانب فرا رسیدن بهار قرآن و ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بهار طبیعت و عید نوروز ۱۴۰۳ را به شما تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی برای شما، خانواده محترمتان و همه مردم سرزمینمان ایران اسلامی باشد. همچنین دریافت نشان فتح که برازنده و زینت بخش سینه مردان بزرگی است که دل‌های آنان آکنده از عشق و خدمت به این مرز و بوم و مردمان آن و تلألو نام شهیدان و امام شهیدان می‌باشد را نیز به جنابعالی تبریک عرض می‌نمایم.

ان‌شاءالله سال جدید سال تحولات و تغییرات رو به پیشرفت بیش از پیش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ و همه مردم عزیز کشورمان باشد تا هم دشمنان خبیث انقلاب ناامید بشوند و هم امید ملت‌های مستضعف جهان شکوفاتر گردد.

از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون برای شما توأم با خدمتی سرشار از شادی و نشاط و همراه با توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی، مسئلت می‌نمایم. در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا مام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و پیروز باشید.و
https://jahannews.com/vdcdko0jkyt0556.2a2y.html
jahannews.com/vdcdko0jkyt0556.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
امیر موسوی از نظامیان درجه یک کشور هستند.