شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

قاتل روحانی ماهشهری که از اراذل سابقه‌دار بود دستگیر شد

يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 874707
فرمانده انتظامی بوشهر از دستگیری فردی که بعد از قتل یک روحانی در شهر ماهشهر و سرقت خودرویش، به استان بوشهر متواری شده بود، خبر داد.
قاتل روحانی ماهشهری دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز، سردار حیدر سوسنی؛ فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان ماهشهر از توابع استان خوزستان و احتمال فرار متهم به استان بوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان و ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: روز جمعه گذشته متهم در پوشش مسافرسوار بر خودرو روحانی "حمزه اکرمی"  شده بود،  بعد از طی مسافتی در یکی از روستاهای خرمشهر با مقتول درگیر و با  اسلحه کلت کمری وی را به قتل رسانده و پس از سرقت خودرو از محل متواری می‌شود.

سردار سوسنی افزود: با همکاری اطلاعاتی و میدانی ماموران فرماندهی انتظامی استان خوزستان و بوشهر، مخفیگاه متهم در شهرستان عسلویه شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه  قاتل دستگیر و خودروی مسروقه  کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل از اراذل و اوباش محل بوده و دارای سوابق متعدد کیفری شامل  یک فقره  قتل، سرقت، حمل موادمخدر و 15 سال سابقه زندان داشته است، در اعترافات اولیه انگیزه خود از  قتل را سرقت خودرو اعلام کرد.
https://jahannews.com/vdcawyna049n001.k5k4.html
jahannews.com/vdcawyna049n001.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با این همه جنایت چطور باز هم راحت می چرخیده؟...
Iran, Islamic Republic of
اگر مرحوم خلخالی زنده بود و مسئولیت حاکم شرع را برعهده داشت، این قاتل و امثال او را در همان فقره اول جنایتش میفرستاد بالای دار تا عبرتی برای دیگران باشد و چنین جنایاتی تکرار نشود.
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
سابقه قتل داشته؟!!