دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

داور المپیکی و عنوان‌دار کشتی جهان درگذشت

جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 871157
ابرهارد پروبست، دارنده دو مدال برنز جهان از آلمان در سن ۶۹ سالگی درگذشت.
داور المپیکی و عنوان‌دار کشتی جهان درگذشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، ابرهارد پروبست در ۴ ژوئن ۱۹۵۵ در کوئرفورت به دنیا آمد و کشتی را در سال ۱۹۶۶ در باشگاه خود BSG Merseburg آغاز کرد. او در مدرسه ورزشی کودکان و نوجوانان در هاله تحصیل کرد. از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۵، پروبست ۱۷ عنوان قهرمانی آلمان شرقی را برای باشگاه ورزشی شیمی هاله به دست آورد و او را به یکی از موفق‌ترین قهرمانان ملی کشتی آزاد در سراسر آلمان تبدیل کرد.

در سطح بین‌المللی، پروبست در سال‌های ۱۹۷۹ و ۱۹۸۲ مدال‌های برنز مسابقات جهانی را به دست آورد و در المپیک ۱۹۸۰ مسکو به مقام پنجم رسید. او همچنین در بازی‌های ۱۹۷۶ مونترال در رده هشتم قرار گرفت و در مسابقات قهرمانی اروپا در سال‌های ۱۹۷۶، ۱۹۷۹ و ۱۹۸۱ نیز مدال برنز کسب کرد.

پروبست سپس در سال ۱۹۸۴ کار خود را به عنوان داور آغاز کرد و با توجه به رفتار محتاطانه، آرام و کارشناسانه خود، از سال ۱۹۸۶ به بعد به یکی از بهترین داوران جهان تبدیل شد.

پروبست در سال ۲۰۰۴ برای اولین بار به عنوان داور در المپیک، سومین دوره المپیک آتن نامزد شد. او به عنوان تنها داور آلمانی، نماینده آلمان در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن بود. در مسابقات جهانی هرنینگ دانمارک در سال ۲۰۰۹، سوت طلایی، بالاترین جایزه داوری UWW را دریافت کرد.
https://jahannews.com/vdcgnq97uak9uq4.rpra.html
jahannews.com/vdcgnq97uak9uq4.rpra.html
برچسب ها: داور کشتی المپیک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *