پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱

لبخند قالیباف به لطیفه جهانگیری +جزئیات

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 866157
لبخند قالیباف به لطیفه جهانگیری +جزئیات
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت سابق طی سخنرانی خود در مراسم گرامیداشت سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی گفته است: "امروز دروغگویی فراوان شده است. باید برای دروغگویی مجازات تعیین شود. مخصوصا اگر مسئولی به مسئول بالاتر گزارش خلاف بدهد. "

آقای جهانگیری گویا خبر ندارند که خیلی وقت است برای دروغگویی مجازات تعیین شده و مثلا شخص ایشان به دلیل دروغگویی علیه قالیباف و نشر اکاذیب در جریان انتخابات سال 96 به 12 ماه حبس تعزیری (تقلیل یافته به جریمه نقدی) محکوم شدند.

پس دروغگویی مجازات دارد لکن لابد این مجازات کافی نیست وقتی معاون اول یک دولت به خود اجازه می دهد علنا دروغ بگوید و البته از مردم، از شاکی خود و از نظام اسلامی هم عذرخواهی نکند!

همچنین بایستی یک نصیحت دوستانه هم به آقای جهانگیری داشت و آن اینکه شرط اصلی ورود به سیاست در مکتب و تفکری که عقلانی باشد؛ صداقت و دوری از نمایش است. تکرار نمایش هایی مثل آنچه در بالا به آن اشاره شد یعنی برخی سیاسیون از صداقت لازم با مردم و نظام اسلامی برخوردار نیستند و در نتیجه قابل اعتماد هم نیستند.
https://jahannews.com/vdcamina049ni61.k5k4.html
jahannews.com/vdcamina049ni61.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
......