دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۲
مدودف:

ناتو در حال جنگ تمام عیار و خونین با روسیه است

چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 848366
نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه با اشاره به جنگ ترکیبی ناتو علیه این کشور با استفاده از رژیم کی‌یف، گفت که در آینده احتمالا اوکراین از نقشه سیاسی جهان محو می‌شود.
ناتو در حال جنگ تمام عیار و خونین با روسیه است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، گفت که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در حال اجرای یک جنگ تمام عیار و خونین علیه این کشور است.

مدودف طی یادداشتی برای روزنامه «آرگیومنتز اَند فکتس» درباره جنگ روسیه و گرجستان در سال ۲۰۰۸، نوشت: «جنگ ترکیبی، اما کاملاً تمام عیار و خونینی که ناتو اکنون با ما در اوکراین به دست رژیم کی‌یف به‌راه انداخته، خودشان را تا گردن در این باتلاق گرفتار کرده است».

وی - که طی هفته‌های اخیر و در پی افزایش کمک‌های نظامی غرب به اوکراین برای جنگ با روسیه، مواضع تندتری از خود نشان داده - در ادامه توضیح داد که حقیقت این جنگ نشان می‌دهد که چگونه همه چیز به پایان خواهد رسید: «شکست ننگین رژیم کی‌یف، مانند زمانی که متجاوزان گرجستانی شکست خوردند».

رئیس جمهور سابق روسیه با بیان اینکه در آینده احتمالاً اوکراین از نقشه سیاسی جهان محو خواهد شد، افزود: «همچنین بازیگران سیاسی بی‌استعداد نیز با خفت و خواری صحنه را ترک خواهند کرد».

مدودف پیش از این نیز با بیان اینکه کل سیستم ناتو در حال جنگ با مسکو است، گفته بود که بحران اوکراین نتیجه تلاش آمریکا برای حمله مجدد به روسیه است.

در جریان درگیری‌های اوکراین، کشورهای غربی به خصوص ایالات متحده و انگلیس، کمک‌های نظامی و اقتصادی فراوانی به اوکراین ارائه کردند و بسیاری از مقامات ارشد غرب بارها تمایل خود را برای مشاهده شکست روسیه در میدان نبرد اعلام کرده‌اند.

مسکو به طور مداوم از غرب خواسته است که «پمپاژ» اوکراین با تسلیحات مختلف را متوقف کند و هشدار داده است که انجام این کار تنها باعث طولانی شدن خصومت‌ها و وارد کردن آسیب بیشتر به مردم عادی اوکراین شده و در عین حال نمی‌تواند تغییری در نتیجه نهایی جنگ اوکراین به وجود آورد.
https://jahannews.com/vdcce4q4e2bq018.ala2.html
jahannews.com/vdcce4q4e2bq018.ala2.html
برچسب ها: روسیه ناتو جنگ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای آمریکا مهم فروش بیشتر اسلحه است . کاری ندارد کی کجا کشته می شود
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
همانطور كه صدام و كشور هاي عربي را فريب داد تا به جمهوري اسلامي تازه تاسيس حمله كنند و هشت سال يك جنگ جهاني خانمانسوز را با مشاركت كشورهاي غربي و عربي عبري به ايران تحميل كردند و طي اين 8 سال تا توانستند با پول كشور هاي عربي و ذخاير ارزي عراق مهمات و تجهيزات نظامي انواع هواپيما و تانك و خودرو ... به عراق پمپاژ كردند اما بلطف خدا به اهداف خود نرسيدند و نتيجه معكوس گرفتند حالا نوبت روسيه و اكراين و در واقع كل اروپا و امريكا و كشور هاي همسو با اينهاست .