شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود

يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 697670
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در جاده کندوان، ‌تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 13 فردا تا ساعت 2 بامداد روز سه‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.
کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای پرتردد کشور، اظهار داشت:‌ در حال حاضر 2226 دستگاه تردد شمار جاده‌ای در محورهای مواصلاتی کشور فعال است و تردد خودروها را رصد می‌کند‌.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته تردد نسبت به روز قبل حدود 6 درصد کاهش داشت، در همین مدت ‌بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 ثبتثبت شد.

*‌محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها تا روز ‌سه‌شنبه 22 ‌مرداد‌                                                                                         
وی بیان کرد: با توجه به تعطیلات عید سعید قربان،تردد موتور سیکلت تا ‌روز سه‌شنبه ‌از جاده کندوان، محور هراز جاده ‌فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.محرابی‌نیا اظهار داشت: در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون‌ و در محور هراز تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است.

وی ادامه داد: در جاده چالوس، ‌تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 13 فردا تا ساعت 2 بامداد روز سه‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و سپس در ساعت 16 با اعلام پلیس‌راه، این محور از مرزن‌آباد به سمت کرج‌ یک‌طرفه می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: در محور هراز تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ 6 تا 24 فردا ممنوع است‌.

وی تأکید کرد: در صورت افزایش تردد‌ها و کمبود گنجایش خودرو در سطح راه‌ها، پیش‌بینی می‌شود محدودیت‌های مقطعی ترافیکی از مسیر‌های شمال به جنوب یا جنوب به شمال ‌هراز و کندوان در راستای تخلیه بار ترافیکی اعمال شود.

* محورهای مسدود به علت نبود ایمنی
محرابی‌نیا اظهار داشت: در حال حاضر محور فرعی شمشک-دیزین، ‌محور رامیان- اولنگ-شاهرود‌، جاده قدیم خرم آباد-پل دختر‌، محور اهرم-فراشبند‌، جاده شهداد-اندوهجرد و محور شهداد-نهبندان به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: غیر از محورهایی که ذکر شد، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها  جریان دارد.

* پرترددترین جاده‌های کشور 
وی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد خودرو در آزادراه کرج-تهران، آزادراه قزوین-کرج، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *