شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

ثبت فشار خون بیش از ۲۹ میلیون نفر

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 693135
عضو کمیته اجرایی بسیج ملی کنترل فشار خون با بیان اینکه طرح بسیج ملی کنترل فشار خون امروز به پایان می‌رسد، گفت: از ابتدای این طرح تا صبح امروز در کشور فشار خون بیش از ۲۹ میلیون نفر ثبت شده است.
ثبت فشار خون بیش از ۲۹ میلیون نفر
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حمید انصاری عضو کمیته اجرایی بسیج ملی کنترل فشار خون درباره آخرین وضعیت اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون توضیح داد: از ابتدای این طرح تا صبح امروز در کشور فشار خون بیش از ۲۹ میلیون نفر ثبت شده است. 

وی ادامه داد: از مجموع این تعداد ۴۵۶ هزار نفر از هموطنان فشار خون خود را در سامانه خوداظهاری به نشانی Salamat.gov.ir ثبت کردند. وی تصریح کرد: همچنین بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار مورد فشار خون هموطنان در ایستگاه‌های ثابت و سیار سنجش فشار خون تاکنون ثبت شده است. 

عضو کمیته اجرایی بسیج ملی کنترل فشار خون گفت: از این تعداد بیش از ۲۰ میلیون ثبت در سامانه یکپارچه سیب انجام شده است. انصاری با بیان اینکه طی روزهای گذشته شاهد فعالیت گسترده ایستگاه‌های ثابت و سیار سنجش فشار خون در تمام نقاط کشور بوده‌ایم توضیح داد:  ۱۳ هزار و ۷۳۳ ایستگاه در این طرح اقدام به کنترل فشار خون هموطنان کرده‌اند. 

وی در پایان گفت: تمام مراکز جامع سلامت شهری، روستایی،‌ پایگاه‌های سلامت،‌ خانه‌های بهداشت وایستگاه‌های ثابت و سیار در سراسر کشور تا پایان امروز اقدام به سنجش اقدام فشار خون هموطنان می‌کنند و افراد می‌توانند با مراجعه به این ایستگا‌ه‌ها فشار خون خود را بسنجند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *