پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

۳.۵ میلیون تردد غیرمجاز در محدوده طرح ترافیک

يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 688896
دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: به جای پافشاری بریک تصمیم اشتباه برای سه و نیم میلیون تردد غیر مجاز در محدوده طرح ترافیک سال ۹۷ چاره اندیشی کنید.
۳.۵ میلیون تردد غیرمجاز در محدوده طرح ترافیک
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، محمد علی کرونی، با اشاره به پافشاری بر تصمیمات اشتباه در حوزه حمل و نقل، بزرگ‌ترین عارضه برای شهر و بدهکاری به شهروندان است، افزود: اینکه به اشتباه از همه تردد کنندگان در محدوده زوج و فرد مبلغی ثابت صرفاً براساس سلیقه شخصی و نه متکی بر روشی اصولی اخذ شود یعنی تخلف و بدهکاری شهرداری به شهروندان. چرا که محدوده زوج و فرد در سال ۹۷ مجهز به دوربین در مبادی خروجی نبوده و مستندات متقن و متعددی در این خصوص به کمیسیون واصل شده است.

وی ادامه داد: اخذ عوارض زوج و فرد در زمان تصویب مصوبه طرح ترافیک سال ۹۷ مدنظر کمیسیون عمران و حمل و نقل نبود چراکه فرمانداری با آن مخالفت کرده بود. البته در سال ۹۸ با تصویب شورای ترافیک تهران کلاً محدوده زوج و فرد حذف شد و لذا به درستی در مصوبه طرح ترافیک سال ۹۸ برای تردد در محدوده زوج و فرد سابق باید عوارض پرداخت شود.

کرونی تاکید کرد: بهتر است معاونت حمل و نقل به فکر تدابیر اجرایی و عملی برای اخذ عوارض پرداخت نشده سه و نیم میلیون تردد غیر مجاز در محدوده طرح ترافیک سال ۹۷ باشند که خلاف قانون و مصوبه شورای شهر صورت گرفته است. مصوبه طرح ترافیک سال ۹۷ هیچ گونه عوارضی برای تردد در محدوده زوج و فرد وضع نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *