دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

ممنوعیت‌های تردد در معابر شهری کدام است؟

يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 655937
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت درخصوص ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین در تونل‌های شهری و تردد خودروهای معمولی از خطوط ویژه خبر داد.
ممنوعیت‌های تردد در معابر شهری کدام است؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: تردد در خطوط ویژه برای خودروهای عادی، غیرمجاز بوده و صرفاً خودروهای پلیس و خودروهای امدادی مانند اورژانس و آتش‌نشانی مجاز به عبور از این خطوط هستنند؛ سایر خودروها اجازه تردد در این خطوط را ندارند و در صورت بروز تصادف، سهمی از تقصیر متوجه آن‌ها خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت افزود: تردد در خطوط ویژه برای خودروهای معمولی خطرناک است؛ همچنین با توجه به تصادفاتی که با عابر پیاده و اتوبوس‌های شرکت واحد رخ داده است، توصیه می‌شود که وسایل نقلیه خصوصاً موتورسیکلت‌ها از خطوط عادی برای تردد استفاده کنند.

وی همچنین در رابطه با تردد در تونل‌های شهری گفت: تردد موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین در این تونل‌ها ممنوع بوده و علاوه بر ایجاد مزاحمت برای سایر خودروها باعث کاهش ایمنی تردد می‌شود؛ به همین علت لازم است موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین از معابر عادی استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *