شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ترافیک نیمه سنگین در خروجی‌های شرقی تهران

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 688414
فارس نوشت: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از تهران به سمت شمال کشور از محورهای هراز و فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است.
ترافیک نیمه سنگین در خروجی‌های شرقی تهران
به گزارش جهان نيوز، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و نیمه‌سنگین در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

وی با بیان اینکه ممنوعیت و محدودیتی طی روزهای آینده در محور هراز اعمال نمی‌شود، گفت: عبور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی مهم کشور هستند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان داشت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، ادامه داد: هموطنان قبل از آغاز مسافرت، با رعایت مدیریت زمان سفر، از وضعیت راه ها مطلع و سپس اقدام به سفر کنند تا به ساعات پیک ترافیک و برخورد نکنند.

وی اذعان داشت: رانندگان وسایل نقلیه با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز سفری ایمن برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *