شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

زمزمه در پارلمان درباره صندلی‌های هیات رئیسه

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 687283
فارس نوشت: تاکنون اسامی متعددی برای انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مطرح شده که از این تعداد به نظر می آید 3 نفر در رقابت برای کرسی ریاست خواهند ماند.
زمزمه در پارلمان درباره صندلی‌های هیات رئیسه
به گزارش جهان نيوز، برخی شنیده های خبرنگار ما در راهروهای پارلمان حکایت از این دارد که علی لاریجانی، محمدرضا عارف و حمیدرضا حاجی بابایی، روسای فراکسیون مهم سیاسی مجلس قصد کاندیداتوری در انتخابات هیات رئیسه مجلس را دارند و هر فراکسیون لیست مجزایی را برای انتخابات هیات رئیسه ارائه خواهد کرد.

البته نمایندگانی که ترجیح داده اند گعده های خود را از داخل صحن به بیرون صحن یعنی راهروهای پارلمان منتقل کنند، وقتی با این سوال مواجه می شوند که «قرار است چه کسانی برای ریاست مجلس کاندید شوند»، با لبخند می گویند که فعلا قرار است همه کاندید ریاست شوند.

نمایندگان می گویند، غیر از 3 رئیس فراکسیون سیاسی مجلس، احمد مازنی، سیدجواد ابطحی، مسعود پزشکیان، مصطفی کواکبیان، هدیت الله خادمی و علی مطهری هم اظهارنظرهایی کرده اند که نشان می دهد تمایلاتی برای کاندیداتوری دارند.

برخی دیگر از نمایندگان که گویا تمایلی به مصاحبه و ذکر نامشان ندارند وقتی با سوال وضعیت پارلمان برای انتخاب رئیس اجلاسیه چهارم مواجه می شوند، تاکید دارند که وکلای ملت به تغییر در هیات رئیسه به خصوص در کرسی ریاست فکر می کنند و درحال بررسی راه‌های این تغییرات هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
انشااله اگر آقای حاجی بابایی انتخاب بشوند روحی تازه در کالبد مجلس دمیده می شود و مبارزه ی با مفاسد اقتصادی که با ورود جناب رییسی فاز جدیدی گرفته پر شور تر دنبال خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نکنید لاریجانی مناسب نیست. از این سه تا حاجی بابایی خوب است.