يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ضد ونقیض های آمریکا درباره کره شمالی

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 685295
در حالی که 'دونالد ترامپ'، روز شنبه باردیگر از رهبر کره شمالی و سیاست او دفاع کرد، وزارت خارجه آمریکا از وضعیت حقوق بشر در کره شمالی و حبس یکصد هزار فعال سیاسی در این کشور ابراز نگرانی کرد.
ضد ونقیض های آمریکا درباره کره شمالی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، به نوشته روزنامه ژاپن تایمز، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای به مناسبت هفته حمایت واشنگتن از وضعیت حقوق بشر کره شمالی اعلام کرد، از مخالفان و فعالانی که در این نظام استبدادی، نور و روشنایی به اوضاع تیره تار حقوق بشری تاباندند، قدردانی می شود. 

وزارت خارجه آمریکا همچنین از ادامه همکاری با جامعه بین المللی برای افزایش آگاهی، برجسته کردن سوء استفاده ها و نقض حقوق بشر، تقویت دسترسی به اطلاعات موثق و ترویج احترام به حقوق بشر در کره شمالی گفت و افزود، حدود یکصد هزار تن از مردم کره شمالی، زندانی سیاسی هستند.

ترامپ روز شنبه که کره شمالی از نظارت 'کیم جونگ اون' بر آزمایش موشک و تسلیحات هدایت شونده تاکسی خبر داده بود، از کیم و دیپلماسی او دفاع کرده بود.

ترامپ شنبه توئیت کرد، کیم از توان عظیم اقتصادی کره شمالی اطلاع دارد و می داند، من در کنار او هستم و قولی که به او دادم، نمی شکنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *