شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۲

واکنش پامپئو به آزمایش موشکی کره شمالی

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 685026
وزیر خارجه آمریکا پس از آزمایش موشکی کره شمالی صحبت‌هایی را مطرح کرد.
واکنش پامپئو به آزمایش موشکی کره شمالی
به گزارش جهان نيوز، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه گفت که دولت ترامپ علاقمند به بازگشت به میز مذاکره برای حل موضوع هسته‌ای کره شمالی است. این اظهارات یک روز پس از آزمایش موشکی کره شمالی در سواحل شرقی این کشور صورت گرفته است.

پامپئو در گفت و گو با ای بی سی گفت: ما همچنان امیدواریم که فرصتی برای دستیابی به نتایج مذاکرات بدست آوریم؛ مذاکراتی که در آن به خلع سلاح قابل راستی آزمایی دست یابیم.

وی در ادامه گفت: ما امیدواریم که اقدام آخر هفته (آزمایش موشکی) مانعی در این راه نباشد. ما قصد داریم به میز مذاکره بازگردیم. ما می‌خواهیم به این مذاکرات بازگردیم.

پامپئو در مذاکره روز یکشنبه تکرار کرد که تحریم های شورای امنیت همچنان پابرجاست و مدعی شد که سفر هفته گذشته رهبر کره شمالی به روسیه به اندازه کافی باعث امتیازات اقتصادی بین المللی برای پیونگ یانگ نشده است.

وزیر خارجه آمریکا در حمایت از پست توییتری روز یکشنبه ترامپ گفت: رئیس جمهور چالش‌ها را درک می‌کند. رئیس جمهور عمیقا این موضوع را درک می‌کند. و ما برای پیدا کردن راهی به سمت جلو با کیم برای خلع سلاح دیپلماتیک این کشور تلاش می‌کنیم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
صدام دیکتاتور درجنگ تحمیلی هشت ساله از تسلیحات شیمیایی امریکا علیه مردم ایران استفاده کرده است ولی متاسفانه مدعیان حقوق بشرجنایتکارشماره یک، مجامع حقوق بشر و سازمان های بین المللی خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
صدام دیکتاتور درجنگ تحمیلی هشت ساله از تسلیحات شیمیایی اروپا علیه مردم ایران استفاده کرده است ولی متاسفانه مدعیان حقوق بشرجنایتکارشماره یک، مجامع حقوق بشر و سازمان های بین المللی خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
از آزمایش موشکی کره شمالی استقبال می کنیم