دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

کمپ سروش آماده برای پذیرش ۲ هزار معتاد

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 684710
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از آمادگی مرکز بازپروری سروش برای پذیرش ۲ هزار معتاد متجاهر خبر داد.
کمپ سروش آماده برای پذیرش ۲ هزار معتاد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در مراسم افتتاح مرکز بازپروری معتادان متجاهر کمپ سروش، اظهار داشت: مرکز سروش در پی تلاش‌هایی که صورت گرفت و حمایتی که ستاد کل صورت داد از سه ماه گذشته آماده بهره‌برداری شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا  تصریح کرد: مرکز سروش از ابتدای بهمن ماه سال گذشته اقدام به پذیرش مددجویان کرد و ۶۷۰ نفر از افرادی را که شرایط جسمی و روحی نداشتند به این محل منتقل شدند.

سردار زاهدیان گفت: روزانه بین ۵۰ تا ۶۰ نفر توسط افراد مسؤول در این مرکز مورد پذیرش می‌شوند و در خصوص مسائل مددجویی، روان‌کاوی، مذهبی و غیره مورد آموزش قرار می‌گیرند.

وی از راه‌اندازی کارگاه آهنگری در این مرکز جهت تولید ابزار آلات مورد نیاز خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که افراد به وضعیت مناسب خود بازگردند.رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: این مجموعه ظرفیت پذیرش ۲ هزار نفر را دارد.

وی از کلنگ زنی و احداث سه سوله جهت بهبود این مرکز خبر داد و خاطرنشان کرد: با احداث این سه سوله در تلاش هستیم تا ظرفیت فعالیت‌های خود را بهبود ببخشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *