يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۴

محل شوی جنجالی لباس در لواسان پلمب شد

يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 675618
صبح امروز فیلمی در فضای مجازی با موضوع برگزاری یک شو لباس خارج از عرف در منطقه لواسان منتشر شد که رئیس حوزه قضایی لواسانات در این زمینه اعلام کرد: مکان مورد نظر تعطیل و پلمب شده است.
محل شوی جنجالی لباس در لواسان پلمب شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، صبح امروز فیلمی در فضای مجازی با موضوع برگزاری یک شو لباس خارج از عرف در منطقه لواسان منتشر شد.

در اين زمينه رئیس حوزه قضایی لواسانات در گفت و گو با خبرنگارگروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اعلام اینکه مکان مورد نظر تعطیل و پلمب شده است، گفت: دستگاه قضایی از همان ابتدا به فوريت وارد عمل شده و دستورات لازم در این زمینه صادر شده است.

رئیس حوزه قضایی لواسانات تاکید کرد: دستگاه قضایی برخورد جدی با مسببان برگزاري اين مراسم غیر اخلاقی را در دستور کار خود قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بقيه كاخ نشينان كه انجا را كردند مركز لهو لعب چي نميتوانيد يا ميترسيد بگيد خود قانون را اجرا ميكنيم
Iran, Islamic Republic of
مگه مکان مهمه؟اصل افراد برگزارکننده وشرکت کننده هستند
Iran, Islamic Republic of
با عرض معذرت از ساکنین محترم گذشته لواسان .
مثل اینکه آب و هوا و موقعیت این منطقه موجب شده است هر چه مفتخور و رانت خوار و مفسد اقتصادی و اخلاقی است در این منطقه جمع شوند و هنجار شکنی بکنند و در برابر قانون و عرف ظغیانگری .