پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

گلایه اردوغان از برخی اعضای سابق آکپارتی

سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 674594
رهبر حزب عدالت و توسعه اعلام کرد: برخی از دوستان٬ از قطار ما پیاده می‌شوند و سوار قطار دیگران می‌شوند.
گلایه اردوغان از برخی اعضای سابق آکپارتی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم٬ رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و رهبر حزب عدالت و توسعه دیروز در شهر توکات و در جمع هواداران حزب خود سخنرانی کرد.

اردوغان بخشی از سخنرانی خود را به گلایه از اعضای قدیمی حزب خود اختصاص داده و گفت: برخی از دوستان٬ وقتی که در ایستگاه نخست با ما سوار شدند و حرکت را آغاز کردیم٬ همه چیز را تا زمانی خوب و مطلوب می‌دیدند که به آنها پست و مقام دادیم. همین که از آنها خواستیم اندکی استراحت کنند و جای خود را به فرد دیگری بسپارند٬ از قطار ما پیاده شده و سوار قطار دیگران شدند. این خیانت است. کسی که امروز به ما خیانت کند٬ فردا به دیگران هم خیانت خواهد کرد.

اردوغان در حالی این سخنان را بر زبان آورده که ادریس نعیم شاهین چهره‌ جنجالی و خبرساز که قبلاً به عنوان وزیر کشور در کابینه‌های آکپارتی حضور داشت٬ حالا از سوی حزب خوب و از حوزه انتخابیه اردو نامزد شده و عبداللطیف شنر معاون سابق اردوغان نیز از حزب عدالت و توسعه جدا شده و در انتخابات سال 2018 به عنوان نامزد حزب جمهوری خلق٬ از حوزه‌ انتخابیه قونیه به مجلس راه پیدا کرد.

گفته شده پس از انتخابات شهرداری‌ها٬ عبدالله گل٬ احمد داود اوغلو و علی باباجان٬ تلاش خواهند کرد تا با تاسیس یک حزب جدید٬ اعضای جدا شده حزب عدالت و توسعه و بخش‌های دیگری از محافظه‌کاران را زیر یک چتر گرد هم آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *