پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱۵
نقوی حسینی:

ترامپ از شکست پیاپی درقبال ایران عصبانی است

چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 671834
عصو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا همانند دیگر سردمداران قبلی این کشور از شکست پیاپی سیاست‌هایش درقبال ایران عصبانیست وامیدوارست باطرح سخنانی مانند سلاح هسته‌ای ایران خود را تبرئه کند.
ترامپ از شکست پیاپی درقبال ایران عصبانی است
به گزارش جهان نيوز،‌ سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود مطلبی درباره اظهارات اخیر ترامپ منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است: 

ترامپ عنوان کرده ایران درصدد دستیابی به سلاح هسته ای‌ است درحالیکه کشورمان عضو پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای است رئیس جمهور آمریکا همانند دیگر سردمداران قبلی این کشور از شکست پیاپی سیاست‌هایش درقبال ایران عصبانیست وامیدوارست با طرح چنین سخنانی خودش را تبرئه کند.

منبع: فارس 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
وحشت جبهه استکبار از حضور میلیونی مردم ولایتمدار در راهپیمایی 22 بهمن را می‌توان از سانسور این حماسه ملی مردم ایران مشاهده کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حضور حماسی مردم ایران اسلامی در 22 بهمن امسال مملو از عشق به ولایت و تجدید بیعتی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل بود. روشن‌ترین پیام این حضور حماسی و دشمن‌شکن را در شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» می‌شد مشاهده و استماع کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جهانیان دیدند که بارش برف و باران مانع حضور میلیونی مردم در مراسم جشن 40 سالگی انقلاب نشد. در این وضعیت جوی حتی کودک یک‌ماهه به همراه پدر و مادرش جزو حاضران در این جشن ملی بود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ماکت موشک‌های بومی کشورمان در مسیر راهپیمایی باعث حس عزتمندی در جوانان و نشانه اقتدار مردم ولایتمدار ایران اسلامی بود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جان بولتون خبیث از ادعای چند ماه قبل خود که گفته بود انقلاب اسلامی به چهل سالگی نخواهد رسید عقب‌نشینی کرده و با چند درجه تخفیف گفته چند سال دیگر مردم جشن انقلابشان را نمی‌بینند! شتر در خواب بیند پنبه‌دانه! ما هم معتقدیم ان‌شاءالله با اتصال به قیام حضرت حجت‌ابن الحسن (عج)، جشن ظهور را می‌گیریم. آن زمان شما خوراک مار و مور و به اسلاف خود ملحق شده‌اید.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درود بر ملت رشید و ولایتمدار ایران اسلامی که به ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با حضور میلیونی و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه‌ای ماندگار خلق کردند و دشمنان انقلاب را مأیوس و ناامید کردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قدم‌های مردم بابصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی در چهلمین 22 بهمن انقلاب یک تضمین برای حراست از خون شهدا و یک هشدار به دشمنان بود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا این به اصطلاح سلبریتی‌های پرمدعا که از همه طلبکارند هیچ‌گاه در بین مردم و راهپیمایی‌ها و اجتماعات مردمی دیده نمی‌شوند؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمایش‌های اخیری که از سوی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد این پیام را به دشمنان داد که در صورتی که فکر بدی به سرتان بزند تنها با نیمی از موشک‌هایی که در رزمایش استفاده کرده‌ایم، کافی است تا شما را از نقشه جغرافیایی حذف کنیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سپاه و وزارت دفاع برای تحول در صنعت خودروسازی اعلام آمادگی کرده‌اند. اگر این آمادگی قدر دانسته شود آنان که تنها هنر ایرانیان را پخت آبگوشت می‌دانستند خواهند دید که ظرف مدت زمان کوتاهی چگونه صنعت خودروسازی ایران اسلامی متحول و جهانی می‌شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مسئولان دولتی خوب بود در این ایام سری به نمایشگاه مصلی امام خمینی (ره) می‌زدند تا انگیزه و همت جوانان انقلابی ایران اسلامی را ببینند که چطور جوانان در تحقق شعار «ما می‌توانیم» از مسئولان پیش افتاده‌اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رژیم طاغوتی آل‌سعود با حمایت از تفکر وهابی و سلفی در عربستان تا به حال باعث شهادت بسیاری از شیعیان در این کشور و کشورهای همسایه شده است، همانند اتفاق تلخ شهادت کودک 6 ساله عربستانی به دست افراطی‌ها اگر در هر گوشه‌ای از اروپا اتفاق می‌افتاد هفته‌ها شاهد بازتاب رسانه‌ای آن بوده‌ایم!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مردم در 22 بهمن 97 برای عزت و سربلندی کشور هزاران قدم برداشتند، حالا ای دولتی‌ها و مجلسی‌ها شما برای عزت و سربلندی‌ مستضعفین چند قدم بر خواهید داشت؟ راستی وعده یارانه بنزین قشر مستضعف چه شد؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر خانم‌های هنرمند کشورمان خانم نرگس آبیار و خانم شاکردوست با حجاب مناسب حضور داشتند و توفیق پیدا کردند از مادران شهدا یاد و تقدیر بکنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند.
به صهیونیست ها و حامیانشان پاسخ جدی می دهیم.
رژیم صهیونیستی عددی نیست که با ایران بجنگد.
استکبارهرگزجرات جنگ نظامی با ایران را ندارد.
دربرابرتهدیدات آمریکا دست بسته نمی مانیم.
آمریکا جرات رویارویی مستقیم با ایران را ندارد
هیچ کشوری جرات درگیرشدن با ایران را ندارد.
اگر رژیم جعلی صهیونیستی اقدامی علیه ایران انجام دهد محو خواهد شد.
هرگونه تهدید احتمالی را به شدید ترین وجه پاسخ خواهیم داد.
مردم ایران برای هرسرباز اسرائیلی یک موشک کنارگذاشته است.
پایتخت اسرائیل را با خاک یکسان می کنیم.
ایران می تواند همه شهرهای اسرائیل را نابود کند.
پاسخ دندان شکنی به اسرائیل می دهیم.