يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

استقبال عراق از تجارب فناورانه ایران

پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب: 671068
وزیر انرژی عراق، با اشاره به پیشرفت و توسعه فناوری در ایران گفت: تصور می‌کنم ایران تحریم نیست و محدودیتی ندارد، به نظر می‌رسد این کشورهای دیگر هستند که از داشتن ارتباط با ایران تحریم هستند.
استقبال عراق از تجارب فناورانه ایران
به گزارش جهان نيوز، لووی الخطیب وزیر انرژی عراق ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت مپنا لوکوموتیو مستقر در شهرستان فردیس، اظهار داشت: خوشبختانه کشور ایران موفق شده است در حوزه تأمین و تجهیز خود به مصالح پیشرفته و توسعه تکنولوژی خوب عمل کند. 

وی افزود: سعی داریم با همکاری و تعامل، از این ظرفیت‌ها گسترده موجود در کشور ایران بهره‌برداری و استفاده داشته باشیم. 

الخطیب تصریح کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های گسترده موجود در کشور ایران می‌تواند توسعه زیرساخت‌های کشور عراق را محقق کند. 

وی بیان کرد: تجهیزات مربوط به حوزه نیرو در عراق تاکنون توسط سایر کشورها تأمین می‌شده و امید داریم با برقراری ارتباط با ایران، موفق به تولید تجهیزات حوزه نیرو شویم.

به گفته وزیر انرژی عراق، تقویت ارتباط با کشورهای پیشرفته می‌تواند عراق را از مصرف کننده بودن خارج کند و این کشور به تولیدات جدید دست پیدا کند. 

وزیر نیرو و انرژی عراق در ادامه از تبادل نظر و انتقال اطلاعات میان کارشناسان شرکت مپنا با متخصصین عراقی خبر داد. 

لووی الخطیب در پایان با اشاره به پیشرفت و توسعه فناوری در ایران گفت: تصور می‌کنم ایران تحریم نیست و محدودیتی ندارد، به نظر می‌رسد این کشورهای دیگر هستند که از داشتن ارتباط با ایران تحریم هستند. 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *