يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

مجلس به وزیر کشاورزی کارت زرد داد

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 670015
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پاسخ های وزیر جهاد کشاورزی را قانع کننده ندانستند و به حجتی کارت زرد دادند.
مجلس به وزیر کشاورزی کارت زرد داد
به گزارش جهان نيوز، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، طرح سوال از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی درباره علت ایجاد اختلال در فعالیت و زندگی صیادان ایرانی در آبهای دریای عمان به واسطه قرارداد رسمی بلندمدت سازمان شیلات با کشتی های چینی برای صید در عمق ۲۰۰ متری دریای عمان در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه جلسه، پاسخ های وزیر جهاد کشاورزی به رای گذاشته شد که نمایندگان با ۴۳ رای موافق، ۱۴۹ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر در جلسه علنی این پاسخ ها را قانع کننده ندانستند و به حجتی کارت زرد دادند.

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
وزیرکشاورزی عامل اصلی افزایش قیمت گوشت، مرغ، میوه و... درسراسرکشوراست.
وزیرکشتاورزی مانند دولت روحانی هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم و کشور نکرده است و همچنان نیزادامه دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وعده‌های مسئولان به اجرا درآید

هیچ مسئولی در کشور به فکر مشکلات معیشتی مردم نیست که هر روز باید شاهد افزایش قیمت کالاهای ضروری و مصرفی باشیم؟‌ آیا وقت آن نرسیده است که آسایش و آرامش به میان مردم برگردانده شود؟ متأسفانه در میان انبوه مشکلات اقتصادی و افزایش نرخ تورم، مسئولان صدا‌و‌سیما در شبکه‌های تلویزیون به رقابت در زمینه آموزش پخت و پز با انواع محصولات پروتئینی می‌پردازند، در صورتی که با وجود معضلات اقتصادی،‌ گوشت قرمز، مرغ و ماهی از سبد غذایی اکثر خانوارها در حال محو‌شدن است. آیا آموزش‌های هنری و آشپزی به ارائه راهکارهایی برای هماهنگی دخل و خرج مردم ارجحیت دارد؟ امیدوارم وعده‌های دولت برای رونق بازار کار، افزایش حقوق‌ها و رفع مشکلات معیشتی مردم به کمک دیگر مسئولان کشور به اجرا درآید.
Iran, Islamic Republic of
گنه کرد دربلخ اهنگری زشوشتر زدند گردن وزیرکی
زورشون به رئیس شیلات نمی رسه چون ....
دق ودلیشون رو روی وزیر خالی می کنند.