شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

نیمی از آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به ترامپ ندارند

سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 668940
نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود نیمی از شهروندان آمریکایی هیچ اعتمادی به دونالد ترامپ ندارند.
نیمی از آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به ترامپ ندارند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نظرسنجی مشترک ای بی سی نیوز- واشنگتن پست حاکی است که حدود نیمی از شهروندان آمریکایی اعلام کرده‌اند که هرگز به دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده اعتماد ندارند تا بتواند تصمیم درستی درباره آینده کشور بگیرد.

این گزارش افزود: 48 درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند که هرگز به ترامپ اعتماد ندارند و 16 درصد دیگر نیز اعلام کرده‌اند که تاحدی به ترامپ و سیاست‌های وی اعتماد دارند.

حدود 35 درصد شهروندان آمریکایی نیز گفتند که به ترامپ اعتماد دارند و تنها 21 درصد آنها اعلام کرده‌اند که اعتماد زیادی به رئیس جمهور ایالات متحده دارند.این بالاترین درصد بی اعتمادی در بین شهروندان آمریکایی نسبت به ترامپ از زمان رسیدن به قدرت به شمار می‌رود. این نظرسنجی دو بار نیز در سال 2017 میلادی انجام شده بود.

این در شرایطی است که اعتماد مردم آمریکا نسبت به نمایندگان جمهوریخواه و دموکرات نیز به شدت کاهش یافته است. حدود 30 درصد شهروندان آمریکایی اعلام کرده اند که اعتماد نسبتا خوبی به جمهوریخواهان کنگره دارند و 34 درصد نیز گفته‌اند که به نمایندگان دموکرات اعتماد دارند.

30 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی اعلام کرده‌اند که هرگز به جمهوریخواهان کنگره اعتماد ندارند که بتوانند تصمیمات درستی درباره آینده کشور بگیرند و این رقم برای دموکرات‌ها به 29 درصد رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *