شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

منافقین پیشقراولان داعش هستند

پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب: 625147
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه منافقین، منفورترین مجموعه‌ای هستند که تاریخ ایران به خود دیده است، گفت: منافقین، پیشقراولان داعش هستند و کارهایشان مثل هم است.
منافقین پیشقراولان داعش هستند
به گزارش جهان نيوز، مصطفی پورمحمّدی؛ دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در کنگره جامعه جوانان متحد اسلامی عصر امروز (پنجشنبه 14 تیرماه) در همایش سراسری جامعه جوانان متحد اسلامی که در تالار شهید لاجوردی مؤسسه شهدای مؤتلفه برگزار شد، گفت: از آغاز تشکیل رژیم صهیونسیتی تا سال 1982، سیر تحولات به نفع این رژیم بود و به پیروزی‌های متعدد دست پیدا می‌کرد، اما با پیروزی انقلاب، این منحنی، سیر نزولی پیدا کرده است. امروز دیگر اسراییل حرف از دولت کبیر و از نیل تا فرات نمی‌زند بلکه در پی حفظ امنیت شهروندان خود است

وی ادامه داد: کودک‌کش‌های منافق، در پاریس جمع شده‌اند و این، اوج پستی، و خالی بودن دست دشمن را نشان می‌دهد که به منافقین متوسل شده است. ما در کشور، مشکلاتی داریم و نظرات مختلفی در جامعه آزاد ما وجود دارد، ولی منافقین چه جایگاهی دارند؟ منافقین، منفورترین مجموعه‌ای هستند که تاریخ ایران به خود دیده است.

پور محمدی بیان داشت: در دیداری که با صدام داشتم، گفت این جماعت رجوی چه کسانی هستند، این‌ها را بیرون می‌اندازیم. یعنی رژیم بعثی هم آنها را قبول نداشت. حالا اینها، ایادی استکبار شده‌اند. این نشان می‌دهد که غرب دستش خالی است و شعارهای تغییر و فروپاشی ایران، کاملاً پوچ است. جریان معارض انقلاب، امروز با نکبت‌ترین گروه پیوند خورده‌اند. منافقین، پیشقراولان داعش هستند و کارهایشان مثل هم است.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند یک تحول در ساختارها و رویکردها در فضای سیاسی کشور، به‌خصوص در بین «اصولگرایان» هستیم، گفت: در جامعه روحانیت مبارز، تحولات اساسی تشکیلاتی را ایجاد کرده‌ایم برای تأثیرگذاری روحانیت و حضور در جامعه و غمگساری در همه عرصه‌ها با مردم.ضروری است تشکل‌ها بازسازی شوند و ما از خودمان شروع کرده‌ایم.از مواضع انقلابی و درست رئیس جمهور قدردانی می‌کنیم.از کسانی نیز که از مواضع روحانی حمایت کردند، تشکر می‌کنیم و مسیر همدلی که به‌وجود آمده است باید ادامه پیدا کند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *