شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۶

جان بولتون مشکل آمریکا با ایران را "لو " داد!

دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 624131
مشاور رئیس جمهور آمریکا در تغییر موضعی آشکار اعلام کرد کشورش مشکلی با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه ندارد.
جان بولتون مشکل آمریکا با ایران را "لو " داد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، جان بولتون، مشاور رئیس جمهور آمریکا در امور امنیت ملی از تغییر مهم و چشمگیر در موضع کشورش در قبال رئیس جمهور سوریه پرده برداشت.

وی در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس در پاسخ به این سوال که آیا بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جنگ سوریه پیروز بوده صراحتا گفت: فکر نکنم اسد مشکل استراتژزیک برای ما باشد.

وی گفت: مشکل استراتژیک ما ایران است صحبت فقط درباره تلاش ایران برای توسعه تسلیحات هسته‌ای اش نیست بلکه حمایت سایر اقداماتش در خاورمیانه است.

این اظهارات در حالی ایراد شد که آمریکا از آغاز درگیری‌ها در سوریه همواره بر برکناری اسد از قدرت پافشاری کرده و وی را مسئول بحران سوریه می‌دانست.

آمریکا در آوریل ۲۰۱۷ و آوریل ۲۰۱۸ دو حمله به نیروهای دولت سوریه به بهانه استفاده نظام سوریه از سلاح شیمیایی انجام داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


lمصطفی
Iran, Islamic Republic of
داداش جان آقای ترامپ که یک شبه خواب نما نشده احتما خیلی خیلی زیاد آقای اسد دم براشون تکون داده که ترامپ هم نظرش عوض شده وگرنه که اینها احل کنار اومدن نیستند
Iran, Islamic Republic of
هول نشو. فردا که تاثیر مشروبات الکی از سرش رفت دوباره میگه نه دکتر بشار اسد را قبول داریم و نه ایران رو. عمو سبیلو از این حرفهای چپ اندر قیچی زیاد میزنه.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
چقدر امثال تو احمق هستند. یعنی کدخداتون سیاستشون رو با اسد هماهنگ میکنن!!!!!؟ با این حرف ها مثلا میخوان بین محور مقاومت ورییس جمهور اسد اختلاف ایجاد کنن. اما اون اسد ای که ما میشناسیم هرگز دست از حمایت مقاومت برنخواهد داشت....
Iran, Islamic Republic of
بی ادب
United States
خوب از این جور ادمها توقع ادب داری ؟
Iran, Islamic Republic of
کلماتی که به شکل توهین همیشه بکار میرود بعضی وقتها توصیف کننده صفات حال و رفتار طرف مقابل است.