شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۴

رهنورد از عناصر مرتبط با سازمان منافقین بود

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 598027
مریم قجر عضدانلو ابریشمچی (همسر رجوی) 17 آگوست 2014 در گفت و گو با شبکه العربیه تصریح کرد "وقتی میرحسین موسوی خواستار رد نظام آخوندی شد ما از او حمایت کردیم".
به گزارش جهان نيوز، محمد ایمانی روزنامه نگار و کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به ادعای بهزاد نبوی نوشت:

بهزاد نبوی از اعضای سازمان منحله مجاهدین (انقلاب) ادعا می کند "مسعود رجوی اولین کسی بود که اصلاح طلبان را فتنه گر نامید! این در حالی است که سازمان تروریستی منافقین بارها از جنبش (فتنه سبز) و برخی سران آن نظیر موسوی حمایت کرد. همسر موسوی و همچنین اردشیر امیر ارجمند از عناصر مرتبط با سازمان بوده اند. 

در کف خیابان نیز اعضای این گروهک تروریستی دوشادوش فتنه گران مشغول خرابکاری و تحریک به آشوب و ترور و حمله به مساجد بودند و برخی از همان ها از جمله در حرمت شکنی روز عاشورا بازداشت شدند. اما موسوی عناصر حرمت شکن را "مردمان خداجو" خواند!

مریم قجر عضدانلو ابریشمچی (همسر رجوی) 17 آگوست 2014 در گفت و گو با شبکه العربیه تصریح کرد "وقتی میرحسین موسوی خواستار رد نظام آخوندی شد ما از او حمایت کردیم".

فائزه هاشمی پس از آزادی از زندان دوبار اعلام کرد "در بازداشت با دوستان خوب بهایی و سازمان مجاهدین خلقی رفیق شدم؛ البته بابا می گوید به آنها نگو مجاهدین خلق اما من آنها را با همین نام صدا می کنم". منافقین 17 هزار شهروند ایرانی را با قساوت تمام به شهادت رسانده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا ول کنید شما که میر حسین و رهنورد رو سالها حصر کردین و اجازه دفاع به اونها رو ندادین دست از سرشون بردارین.
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا و لعنت همیشگی همه مردم ایران بر موسوی و رجوی و رهنورد و منافقین و خائنان به وطن.
Iran, Islamic Republic of
البته خانم فائزه هاشمی یادش رفته که یک دفعه منافقین یا به قول خودشان (مجاهدین خلق) خیلی نزدیک بود بابا را ترور کنند و ظاهرا مادرشان خانم عفت مرعشی خودش را برای حفاظت سپر بابا کرده بود.
علی اصغر چراغچی - جانباز
France
اگر خانم رهنورد رابط منافقین بوده پس در زمان نخست وزیری همسرش اطلاعات نظامی را به منافقین می رساند در حالیکه بنده قبلا فکر می کردم برخی از نظامیان جدید و قدیم و.... اطلاعات نظامی و طرح و نقشه عملیات ها را به منافقین و صدام می دادند
.