جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱۱

زنی که قاتل شهید صیاد شیرازی شد +عکس

سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 603113
زهره قائمی که در سال ۱۳۷۸ مسئولیت عملیات ترور سپهبد شهید علی صیادشیرازی را برعهده داشت یکی از منافقین به هلاکت رسیده در درگیری اخیر اردوگاه اشرف است.
زنی که قاتل شهید صیاد شیرازی شد +عکس
به گزارش جهان نيوز، زهره قائمی که در سال ۱۳۷۸ مسئولیت عملیات ترور سپهبد شهید علی صیادشیرازی را برعهده داشت یکی از منافقین به هلاکت رسیده در درگیری اخیر اردوگاه اشرف است.

این زن خائن به ایران همراه با همکیشانش عمری را در بدبختی و جهنم خیانت به کشورش گذراند و در میان همفکران و حامیانش به انتخاب ها، تصمیم‌ها و زندگی رقت انگیزش، از جمله؛ شکنجه و تیر خلاص زدن به بسیجی‌ها افتخار می‌کرد و با وجود نوکری و مزدوری برای صدام و خنجر از پشت زدن به رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس، ادعا می‌کرد قهرمان مردم ایران است.

پس از جنگ عراق و ایران، این زن و صد‌ها زن دیگر در گروهک منافقین به صورت دسته جمعی به عقد مسعود رجوی در آمدند و اعلام کردند همه اعضای مونث و حتی فرزندان دختر اعضا، چه در عراق و چه در سایر کشور‌ها متعلق به مسعود هستند و حق ندارند به جز او شخص دیگری را دوست داشته باشند. سازمان منافقین این موضوع را به عنوان یک اصل اساسی و با شعار انقلاب ایدئولویک مطرح کرد و به همه اعضای مذکر سازمان دستور داد همسران خود را طلاق دهند و به عقد مسعود در آورند. زهره قائمی هفته گذشته در درگیری با گروهی از اهالی حومه بغداد کشته شد و از زندگی کثیف و جهنمی اش در این دنیا نجات یافت.
هویت یکی دیگر از جنایتکاران کشته شده در اشرف مشخص شد

او مسئول تیم ترور شهید صیاد شیرازی؛ قهرمان ملت ایران بود. این سرکرده گروهک تروریستی زمانی که جمعی از عراقی‌های خشمگین از محاکمه نشدن گروهک تروریستی منافقین به اردوگاه اشرف حمله کرده بودند و به همراه ۱۹ عضو دیگر این گروهک به هلاکت رسید.

بر اساس این گزارش، معاون مریم رجوی که در حمله مردم به پادگان اشرف به کما رفته و در نهایت به هلاکت رسید، پیش از این نیز وی طی یک درگیری در سال ۲۰۰۹ با هلی‌کوپتر به بیمارستان ارتش آمریکا در بغداد منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته بود.

بنا بر گزارش‌های رسیده در این درگیری‌ها پنج تن از اعضای منافقین به نام‌های «محمد رضا بختیاری، امیر خیری، فرزین زمانی، مهرداد رضازاده و مهرداد مسیری» نیز کشته شدند.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
https://jahannews.com/vdcb8fb0frhbg8p.uiur.html
jahannews.com/vdcb8fb0frhbg8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حضرات حرفه ای!
خبر عهد احمدشاه را چرا به تاریخ امروز منتشر می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
فقط دو تا عکس رو با هم مقایسه کنید

همین عکسها به اندازه کافی گویا هستند

جلاد و شهید
تندیس
Iran, Islamic Republic of
به مناسبت شهادت عمارانقلاب اسلامی شهید صیاد شیرازی
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
ازخباثت وجنایت منافقین درهیچ یک ازتروریستهای دنیا سرتری وجودنداره مثلا درمورد همین شهید صیاد که انصافا نه سیاسی بود نه مقام سیاسی داشت بلکه فقط وفقط درفکر نجات کشور بود لذاروسیاهی منافقین همیشه درتاریخ ثبت خواهدبود
Iran, Islamic Republic of
........
Italy
لعنت بر منافقین
Iran, Islamic Republic of
بعد از دوم خرداد منافقین دو نفر را ترور کردند چرا
امیر
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد شهادت برازنده مردان خداست.
Romania
این حقیر ۶۵ سال سن دارم از داعش کثیف تر وپست تر همین منافقین ملعون هسنتد کتابهای تاریخی زیادی مطالعه کردم از منافقین پست تر وجود ندارد
سام
Iran, Islamic Republic of
لعنت برمنافقین
Iran, Islamic Republic of
فیلم تروا زندگی رقت انگیز این عفریته است والبته همراه با این تروریست یه عده در ان زمان به این خاینین اعتماد کردند ومتاسفانه نفوذی هایی مثل کشمیری و.... که عامل ازادی این دخترک کثافت شدن وفرصت دادن 32 سال جنایت بیشتر کند